توضیحات

قیمت : تومان20,000,000
نوع : سایر
تاریخ : 23/11/2022
وضعیت : سایر
مکان : تهران – خیابان آزادی – ضلع غربی دانشگاه شریف – بلوار جواد اکبری – ابتدای کوچه اتکا – پلاک ۷ – برج بنتک

تکامل نیازها و انتظارات مشتری، حتی پیشرفته‌ترین سازمان‌ها را برای ادامه حیات در عصر دیجیتال به چالش می‌کشد. سازمان‌ها برای بقا به نوآوری و تغییر پیوسته نیازمند هستند. افزایش سرعت تغییرات در بازارهای مختلف، باعث نیاز به افزایش سرعت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها شده است. این نیاز نه صرفاٌ در حوزه توسعه نرم‌افزار، بلکه در صنایع، مدارس، شرکت‌ها و ادارات نیز مشهود است و مواجهه و تطابق با این تغییر، صرفاً با تغییر ابزاری قابل حصول نبوده و نیازمند تحول رویکرد و ساختار است.

متدولوژی‌های چابک، روش‌ها و قواعدی موثر برای افزایش توانایی واکنش سریع به تغییر هستند و به عنوان روشی برای موفقیت در یک محیط نامطمئن و آشفته به‌کار گرفته می‌شوند.

پیاده‌سازی یک ساختار فرآیندی چابک، صرفاً با آموزش یک‌طرفه و منفعلانه اصول، امکان‌پذیر نیست و آموزش چابکی به تیم‌های مختلف، نیازمند رویکردی تعاملی و فعالانه و درک سازمانی گسترده است.

از جمله روش‌هایی که امروزه در کانون توجه قرار گرفته و محبوب و رایج شده‌اند، می‌توان روش‌های یادگیری مبتنی بر «بازی‌های جدی کسب‌وکار» را نام برد. برخلاف روش‌های آموزش سنتی، رویکرد فعالانه و تعاملی در آموزش مبتنی بر بازی، موجب درک بهتر، عمیق‌تر و صحیح‌تر مفاهیم می‌گردد. در همین راستا، «بازی‌های جدی کسب‌وکار» مدتهاست که به موضوع مهمی در حوزه آموزش تبدیل گشته‌اند. این بازی‍ها از روش‌های انگیزشی به منظور برانگیختن هیجانات شرکت‌کننده و درک عمیق مفاهیم استفاده می‌کنند.

مجموعه اینفورتک به عنوان پیشرو در اجرای «بازی‌های اجایل» و «آموزش اصول اولیه چابکی »، آماده ارائه این خدمت به تمامی واحدهای صنعتی، اداری، آموزشی، کسب‌وکاری …. است.

هنگام تماس با فروشنده برای معامله ، از سایت آگهی صنعتی نام ببرید

 

مکان

تهران – خیابان آزادی – ضلع غربی دانشگاه شریف – بلوار جواد اکبری – ابتدای کوچه اتکا – پلاک ۷ – برج بنتک
یک نظر بنویسید
ad type سایر ad type

فرستادن پیام

Send Message
نکات ایمنی برای معامله
  1. در ملاقات با فروشنده از مکان امن استفاده کنید
  2. از معاملات نقدی خودداری کنید
  3. مراقب پیشنهادات غیرواقعی باشید