دیوار پوش فومی

دیوار پوش فومی

ورزشکاران و کودکان نگران آسیب های ناشی از برخورد با دیوار در باشگاه های ورزشی و مهدکودک ها هستند. اکنون محصولی به نام دیوار پوش فومی رولی وجود دارد که برای پوشش دیوار ها در جهات مختلف استفاده می شود. از ویژگی های بارز این دیوار پوش ها می توان به نرمی آن، مقاومت در برابر ضربه و انعطاف پذیری آن ها اشاره کرد.

با استفاده از این دیوار پوش فومی ایمنی و رفاه کودکان و ورزشکاران هنگام برخورد با دیوار ها تضمین می شود. همچنین این دیوار پوش ها به دلیل تنوع رنگ و اندازه های مورد استفاده برای مکان های مختلف مانند سالن های کنفرانس، فضا های آموزشی و دکوراسیون خانه و غیره مناسب هستند. هنگامی که به دنبال پوشش های دیواری فوم هستید، می توانید از بین رول ها یا قطعات پازل متناسب با نیاز ها و ترجیحات خود، محصول نهایی خود را انتخاب کنید.

کاربرد های دیوار پوش فومی

کاربرد های دیوار پوش فومی

  • عیوب سطح دیوار را می پوشاند که رنگ نمی تواند این عیوب را بپوشاند.
  • از سطح دیوار در برابر علائم ایجاد شده توسط خانواده پرمشغله و شلوغ امروزی محافظت می کند.
  • هوای خاصی با کیفیت و غنا را فراهم می کند که در دیوار های بدون پوشش یافت نمی شود.
  • یک راه حل سریع عالی است برای کسانی که خانه خود را می فروشند. دیوار پوش فومی طیف گسترده ای از الگوها و رنگ های ظریف را برای خنثی کردن فضای داخلی و متناسب با سبک هر فرد ارائه می دهد.
  • به مهم ترین سرمایه گذاری شما ارزش می افزاید. مطالعات خرده فروشی نشان می دهد که یک خانه با سلیقه تزئین شده می تواند 10 تا 15 درصد افزایش در ارزش ملک داشته باشد.

مزایای دیوار پوش فومی

مزیت اصلی دیوار پوش فومی این است که برای نصب صحیح دیوار خشک نیازی به برداشتن آن نیست. فرآیند نصب فوم سریع است، اما نصب حرفه ای عایق بسیار مهم است. این دیوار پوش مانعی ایجاد می کند که بسیاری از افراد گزارش می دهند که انتشار صدا را کاهش می دهد. این امر به ویژه در هنگام نصب بر روی دیوارهای خارجی نیز صادق است.

با ایجاد یک مانع هوا، دیوار پوش فومی می تواند به بهبود کیفیت هوای داخل خانه شما کمک کند. از ورود آلاینده های فضای باز به داخل خانه جلوگیری می کند. مزیت بعدی همان تمرینات ورزشی است، متداول است که در طول تمرینات در سالن های ورزشی که دیوارها در آن پوشانده نشده است، افراد آسیب دیدگی داشته باشند. این آسیب ها می تواند به دلیل عوامل داخلی ورزشکار یا تجهیزات باشگاه رخ دهد.

برای کاهش خطر آسیب، مواد جاذب ضربه در هر دو مورد ضروری است. دیوارپوش برای سالن های ورزشی بسیار کاربردی است. تولید فوم عمدتاً در محصولات ورزشی استفاده می شود. این دیوار پوش ها دارای مواد فومی هستند که عایق صوتی و حرارتی هستند و در برابر ضربه های متعدد بسیار مقاوم هستند.

بنابراین پوشاندن دیوارها در اتاق کودکان با دیوار پوش فومی توصیه می شود. استفاده از دیوار پوش های فوم می تواند از آن ها محافظت کند و در عین حال روحیه و هیجان آن ها را با طرح های دوست داشتنی افزایش دهد.

افزایش زیبایی یک فضا به طور قابل توجهی تحت تاثیر دکوراسیون خانه است. دیوار پوش های فومی نه تنها ضربه را در هنگام برخورد ناگهانی با دیوار جذب می کند، بلکه طرح های زیبایی را نیز به خانه شما می بخشد. دیوارپوش های فوم برای نقاطی مانند دیوار پشت تلویزیون یا دیوار پشت تخت ایده آل هستند.

رنگ بندی

رنگ بندی دیوار پوش های فومی

دیوار پوش فومی در طیف های گسترده از رنگ های مختلف وجود دارد که از رنگ های خنی مثل خاکستری، سفید، بژ، رنگ های روشن تر مانند کرم، نارنجی، زرد، رنگ های تیره تر مثل سرمه ای،آبی، مشکی، بنفش و غیره موجود است.  انتخاب رنگ مورد پسند شما به یک سری از عوامل مثل سبک و دکوراسیون چیده شده در خانه شما، نورپردازی اتاق های خواب و نشیمن شما و سلیقه و تم شخصی و مورد پسند شما بستگی دارد.

اگر می خواهید رنگ مناسب دیوار پوش خود را پیدا کنید بهتر است موراد زیر را رعایت کنید:

  1. سبک دکور چیده شده منزل شما
  • اگر به دنبال ظاهری مدرن و مینیمالیستی برای خانه خود هستید، می توانید از رنگ های خنثی مثل سفید، خاکستری و بژ استفاده کنید.
  • برای ظادکوری مهمان پسند تر و آرام، می توانید از رنگ هایی روشن مثل کرم، زرد و نارنجی استفاده کنید.
  • اگر می خواهید فضایی چشمگیر ایجاد کنید، می توانید از رنگ تیره مثل آبی سرمه ای، سبز زمردی یا بنفش در دیوار پوش فومی استفاده کنید.
  1. نورپردازی
  • اگر اتاق شما رو به فضای باز و شهری است، می توانید از رنگ های تیره تر استفاده کنید.
  • اگر اتاق شما کم نور است، بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضای خانه روشن تر و جادارتر به نظر برسد.
  1. رنگ های محبوب

برخی از پر طرفدار ترین رنگ های دیوار پوش شامل سفید، بژ، زرد، بنفش، سبز، نارنجی، خاکستری، آبی سرمه ای و کرم است

  1. ترکیب رنگ ها

شما می توانید یک رنگ را به عنوان رنگی ثابت انتخاب کنید یا می توانید از چند رنگ برای ایجاد یک فضای مدرن استفاده کنید مثلا استفاده از  دو رنگ در دیوار پوش فومی برای ایجاد محصور بودن استفاده کنید یا استفاده از بیشتر از دو رنگ حس حرکت در فضا را به شما می دهد.

  1. بافت و الگو

علاوه بر رنگ دیوار پوش، می توانید با استفاده از بافت و الگو ها به دیوار پوش خود هویت بصری اضافه کنید. مثلا می توانید از دیوار پوش های فومی با روکش برجسته یا طرح دار یا سه بعدی یا غیره استفاده کنید.

قیمت دیوار پوش فومی

خط تولید دیوار پوش فومی در کارخانه دیوارپوش فوم به این صورت است که ورق های فوم پس از جوشکاری با طرح های زیبا و چشم نواز در عرض 68 سانتی متر و طول 3 متر لمینت می شوند. ورق به یک لایه تبدیل می شود و می تواند مطابق با نیاز مشتری سفارشی شود. قیمت فوم دیوار پوش رول به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. شما می توانید قیمت نهایی را با کارشناسان فروش ما بررسی کنید. یا در قسمت ثبت سفارش در سایت ما با ما تماس بگیرید.

دیوارپوش فومی

چسب دیوارپوش فومی

اسپری چسب دیوارپوش فومی رولی یکی از بهترین اسپری های چسب موجود در بازار برای چسباندن مواد سبک به یکدیگر است.این اسپری برای چسباندن انواع مواد مثل کاغذ، مقوا، چوب، آستر چوبی، نمد، چرم، پارچه، فوم نرم، فوم لاستیک و نوار پلاستیکی مناسب است. هم چنین از این محصول میتوان برای چسباندن فوم سخت یا پلی استیرن استفاده نمود.برای هر 3 رول دیوارپوش  فومی  ، یک چسب و برای هر 10 پنل دیوار پوش فومی ، یک چسب لازم است.

درباره ما

ناریا شاپ ارائه دهنده دیوارپوش فومی و بیش از ده هزار طرح کاغذ دیواری از آلبوم های گوناگون و شرکت های وارد کننده متنوع مرجع فروش انواع ملزومات دکوراسیون داخلی شامل: پوستر دیواری، کاغذ دیواری مشکی پارکت و لمینت، کفپوش های pvc و spc، موکت، فنس چمنی، گرین وال، چمن مصنوعی و ….. با تکیه بر دپوی انبار و ارتباطات قوی با تولید کنندگان و واردکنندگان این عرصه آماده تامین کالاهای مورد نیاز شما در هر حجمی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد.

 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *