چاپ کاتالوگ اختصاصی برای شرکت در نمایشگاه‌ها

چاپ کاتالوگ اختصاصی برای شرکت در نمایشگاه‌ها

چکیده: چرا برای شرکت در نمایشگاه ها باید از کاتالوگ استفاده کنیم؟ اهمیت استفاده از یک کاتالوگ اختصاصی و حرفه ای در چه چیزی است؟

بهار و تابستان ۱۴۰۳ با نمایشگاه‌های پشت سر هم در تهران همراه است؛ این نمایشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و کسب‌وکارها از شهرهای مختلف ایران و حتی کشورهای دیگر برای شرکت در این نمایشگاه‌ها به تهران می‌آیند. مراجعه‌کنندگان نمایشگاه‌ها فرصت طلایی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند تا محصولات و خدماتشان را به افراد جدید معرفی کنند و فروششان را افزایش دهند. آن‌ها برای این کار به ابزارهای چاپی با طراحی حرفه‌ای نیاز دارند تا بتوانند خیلی سریع اطلاعات مورد نیاز مخاطبان را در اختیارشان قرار دهند.

کسب‌وکارهای استان‌های مختلف در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور فعالی دارند. بسیاری از این کسب‌وکارها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کاتالوگ، بروشور، بنر، استند و تمام محصولات چاپیشان را به چاپخانه‌های تهران سفارش می‌دهند. پیدا کردن یک چاپخانه ارزان که خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد، یکی از دغدغه‌های غرفه‌داران شهرستانی در تهران است. در این گزارش بهترین چاپخانه تهران را معرفی خواهیم کرد. چاپخانه فرتاک مجموعه‌ای است که به‌صورت حرفه‌ای در زمینه چاپ کاتالوگ فرتاک و انواع مختلف این محصول فعالیت دارد.

چاپ کاتالوگ اختصاصی

سفارش چاپ کاتالوگ محصول برای شرکت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

نمایشگاه تجهیزات پزشکی ماهانه برگزار می‌شود. یکی از مجموعه‌های شرکت‌کننده از اردبیل، مجموعه حکیم است که در زمینه تجهیزات دندانپزشکی فعالیت دارد. یکی از کارمندان این مجموعه توضیح می‌دهد::

«ما برای معرفی محصولات و مزیت‌های رقابتی که نسبت به رقبا داشتیم، باید یک کاتالوگ حرفه‌ای طراحی می‌کردیم. از طرفی بخاطر نزدیک بودن به زمان نمایشگاه، فرصت کمی برای طراحی و چاپ کاتالوگ داشتیم. بنابراین تصمیم گرفتیم سفارش چاپ کاتالوگ را به یک چاپخانه حرفه‌ای در تهران بسپاریم.

بعد از بررسی‌ها متوجه شدم که مجموعه فرتاک نمونه کارهایی در حوزه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی دارد. نمونه‌کارهای فرتاک دقیقا همان چیزی بود که به آن نیاز داشتیم و درخواست کردیم کاتالوگی مشابه برای محصولات ما نیز طراحی کنند. این مجموعه با طراحان و تولیدکننده‌های حرفه‌ای محتوا همکاری داشت و به ما کمک کرد تا به بهترین شیوه ممکن، محصولات را در کاتالوگ معرفی کنیم. مهم‌ترین مزیت فرتاک این بود که توانست با ارائه خدمات چاپ فوری کاتالوگ، سفارش ما را در تاریخ تعیین‌شده آماده کند. بنابراین ما توانستیم برنامه‌های بازاریابی و معرفی محصولات خود را اجرا کنیم و اطلاعات مورد نیازمان را در اختیار گروه مخاطبان قرار دهیم.»

سفارش کاتالوگ صنعتی برای نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی و ماشین‌آلات

نمایشگاه‌های صنعتی معمولا در حوزه‌های تخصصی برگزار می‌شوند و بازدیدکنندگان آن‌ها نیز افراد متخصص در صنایع مرتبط هستند. اخیرا نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی و ماشین‌آلات و صنایع وابسته برگزار شده است. شرکت تولید ماشین‌آلات کشاورزی بدر یکی از مجموعه‌هایی است که در این نمایشگاه شرکت داشت. مدیر تبلیغات این شرکت، چاپخانه فرتاک را برای همکاری انتخاب کرد. در ادامه توضیحات او درباره همکاری با فرتاک را ارائه می‌دهیم:

«تیم مدیریت مجموعه بدر حساسیت بالایی روی کاتالوگ‌های مجموعه داشت. کاتالوگ‌های صنعتی باید مطالب تخصصی داشته باشند، به تصاویر باکیفیت نیاز دارند و باید به شیوه حرفه‌ای طراحی شوند. در واقع اهالی صنعت، حوصله چندانی برای خواندن مطالب طولانی یا تماشای تصاویر زیاد ندارند؛ به همین دلیل باید اطلاعات مورد نیازشان را مختصر و مفید در اختیار آن‌ها قرار می‌دادیم.

تیم فرتاک هماهنگی‌های لازم برای عکاسی صنعتی از محصولات ما را انجام داد. در نتیجه ما توانستیم در کاتالوگ صنعتی از عکس‌های واقعی محصولات استفاده کنیم. از طرف دیگر، متخصصان تولید محتوای فرتاک با کارشناس‌های مجموعه ما تعامل خوبی برقرار کردند تا اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات را به‌صورت مختصر و مفید با کم‌ترین حجم متن ارائه دهند. نتیجه نهایی کاتالوگی بود با طرح‌ گرافیکی جذاب و محتوای بسیار کاربردی برای مخاطب که راهنمایی‌های لازم درباره محصولات صنعتی ما را به مخاطبان ارائه می‌داد و آن‌ها را برای انتخاب محصول مناسب و خرید آن راهنمایی می‌کرد.»

سفارش کاتالوگ صنعتی

کاتالوگ تبلیغاتی برای نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره

نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره نیز از دیگر نمایشگاه‌هایی است که در سال ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود. صنعت‌گران اردیبل حرف‌های بسیاری برای گفتن در این حوزه دارند و در نمایشگاه بین‌المللی تهران شرکت کردند. کارخانه درب و پنجره سازی تواناصنعت یکی از شرکت‌کننده‌ها در نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره بود که سفارش چاپ کاتالوگ تبلیغاتی خود را به فرتاک داده است.

مدیر روابط عمومی تواناصنعت با مجموعه فرتاک همکاری داشته است و نظر خود را درباره سفارش چاپ کاتالوگ تبلیغاتی اینگونه بیان می‌کند:

«ما برای تبلیغات محصولات خود به کاتالوگ تبلیغاتی نیاز داشتیم. در کاتالوگ‌های تبلیغاتی باید اطلاعات مختصری درباره محصولات ارائه شود و طراحی جذابی داشته باشد تا مشتریان را برای مطالعه کاتالوگ ترغیب کند. در تواناصنعت کارشناس‌های گرافیک در زمینه تولید محتوا و تبلیغات مجموعه فعالیت دارند. گرافیست‌های مجموعه فرتاک نیز به کمک گرافیست‌های تواناصنعت آمدند تا بهترین کاتالوگ تبلیغاتی را برای شرکت در نمایشگاه فراهم کنند. نتیجه نهایی چاپ هم بالاترین کیفیت را داشت و تمام رنگ‌ها و طرح‌ها مطابق با طراحی انجام‌شده بود.

کاتالوگ تبلیغاتی ما توانست به‌خوبی محصولات مختلف و کاربردهای آن‌ها را به مخاطبان معرفی کند. توضیحات کارشناسان در کنار محتواهای کاتالوگ باعث شد ما بازخورد خوبی از غرفه خود در نمایشگاه بین‌المللی تهران بگیریم و حجم فروش خود را تاحد انتظار افزایش دهیم.

ما همچنین سایر ابزارهای چاپی مورد نیاز برای نمایشگاه را با همکاری مجموعه فرتاک فراهم کردیم. بخش زیادی از دکوراسیون غرفه ما با استندهای پاپ آپ و رول‌ آپ و بنرهای چاپ‌شده در این چاپخانه پر شد و توانستیم جذاب‌ترین دکوراسیون را با بهترین هزینه برای غرفه خود طراحی کنیم.»

مجموعه فرتاک

رضایت مشتریان نشانه کیفیت کار مجموعه فرتاک است

آنچه پیش از این در آگهی صنعتی روایت کردیم، بخشی از رضایت مشتریان چاپخانه فرتاک بود. این مجموعه نمونه کارهای بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد و با باتجربه‌ترین کارشناسان گرافیک و تکنسین‌های چاپخانه همکاری می‌کند. به همین دلیل می‌تواند سفارش مشتریان را با بالاترین کیفیت به آن‌ها تحویل بدهد. از طرف دیگر، فرتاک یک چاپخانه است که بدون واسطه محصولات را چاپ می‌کند، در نتیجه می‌تواند کاتالوگ و سایر تبلیغات چاپی را با بهترین قیمت به شما ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع کاتالوگ‌ها و سایر محصولات فرتاک، به سایت (https://www.chapfartak.com) این مجموعه مراجعه کنید.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *