کجای مشهد میشه چادر زد؟ بهترین پارک مشهد برای چادر زدن

کجای مشهد میشه چادر زد؟ بهترین پارک مشهد برای چادر زدن

کجای مشهد میشه چادر زد؟

جاهای خاصی رو که قراره بهتون بگیم کمتر کسی تو مشهد میدونه! تو این مقاله قصد دارم بهترین مکان های مشهد برای چادر زدن رو بهت معرفی کنم، پس تا انتها همراهم باش.

دلایل چادر زدن در مشهد

دوست عزیزی که داری این مقاله رو میخونی احتمالا به چند دلیل دنبال یه فضایی میگردی که بتونی با پرپایی چادر مسافرتی در مشهد استراحت کنی و یا لذت ببری؛
احتمالا زائر امام رضا هستی و دوست داری نزدیک حرم اسکان داشته باشی، یا اینکه مشهدی هستی و دنبال جاهای تفریحی میگردی که بری جوجه بزنی، البته احتمال هم داره کمپر باشی و دنبال یه طبیعت بکر و دست نخورده باشی که بری اونجا و از سکوت لذت ببری
هیچ جای نگرانی نیست چون قراره برای هر سه شما عزیزان جاهایی رو معرفی کنم که نیازتون رو برطرف کنه!

خب دسته اول زائرین گرامی هستن که از ما میپرسن کجای مشهد چادر بزنیم؟ و دنبال مکانی برای چادر زدن تا بتونن نزدیک حرم آقا امام رضا، اسکان داشته باشند و فاصله شون تا حرم زیاد نباشه.

1. چادر زدن در کمپ غدیر مشهد

یکی از جاهای مناسب برای چادر زدن کمپ غدیره که با پرداخت ورودی اندک میتونید اونجا اسکان داشته باشید و فاصله‌ش تا حرم 20 دقیقه با ماشین هست. کمپ غدیر یکی از مکان های مناسب چادر زدن در مشهد به حساب میاد به خصوص برای زائرین عزیز البته که همشهری های مشهدی هم میتونن برای صرف جوجه برن اونجا چادر بزنن و لذت ببرن.

آدرس کمپ غدیر برای چادر زدن در مشهد: بوستان جنگلی غدیر (پارک) در محله کوی سیدی مشهد و احزاب، احزاب 16، بلوار جمهوری اسلامی، بزرگراه شهید قاسم سلیمانی واقع شده است.

خرید چادر ماشین در مشهد

2. پارک وحدت بهترین پارک مشهد برای چادر زدن

یکی از پارک های خوب برای چادر زدن در مشهد پارک وحدت میباشد، از جمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک کمپ پارک وحدت میتوان به مجتمع گردشگری بابا قدرت، بازار فردوسی، مرکز خرید و پردیس سینمایی پارک بازار اشاره کرد.

آدرس کمپ وحدت برای چادر زدن در مشهد: مشهد، بلوار ولایت، مقابل پارک وحدت

بهترین پارک مشهد برای چادر زدن

3. پارک وکیل آباد مشهد امکان چادر زدن وجود ندارد

برای چادر زدن به هیچ وجه روی پارک وکیل آباد حساب نکنید چرا که امکان شب ماندن در آنجا وجود ندارد دلیلش هم این است که این پارک مسیر سیلاب میباشد.‌

4. دره و رودخانه کنگ یک مکان مناسب برای کمپینگ و چادر زدن در مشهد

آدرس: ۲۸ کیلومتری غرب مشهد یا ۲۱ کیلومتر بعد از از پل وکیل‌آباد، در بخش جنوبی رشته کوه‌های بینالود و در فاصله ۲۲ کیلومتری جنوب طرقبه

5. پارک جنگلی شاندیز خوش آب و هوا ترین جا برای چادر زدن در مشهد

برای اینکه در اطراف مشهد لوازم کمپینگ خود را بچینید، دنبال آب و هوای بکر و طبیعت سرسبز هستید؟ از «بهترین مکان‌های کمپینگ اطراف مشهد و طبیعت گردی» ییلاقات زیبای شاندیز است. البته پارک جنگلی شاندیز هزینه ورودی دارد.

آدرس: شاندیز مشهد، انتهای شهرستان شاندیز به سمت ابرده

6. روستای زشک یک مکان بکر برای چادر زدن در مشهد

آدرس: فاصله ۲۰ کیلومتری از شهر مشهد مقدس

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *