تزریق ژل در کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی آتریسا

Free

توضیحات

قیمت : Free
تاریخ : 14/05/2023
مکان : تهران

بنیان اولیه کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی آتریسا، در سال 1393 با کسب مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پس از تجارب چندین ساله مدیران آن در راه اندازی و مدیریت مراکز تخصصی، با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در یک واحد با مساحت 120 متر مربع بنا نهاده شد.

پس از پنج سال تلاش و مداومت در توسعه و استفاده بهینه از اعتماد مردم که به عنوان شرکاء اصلی کلینیک آتریسا محسوب می گردند، در حال حاضر شعبه مرکزی کلینیک در فضایی مشتمل بر 11 واحد با مجموع متراژ بیش از 1500 متر مربع و با بهره گیری از 6 اتاق عمل با تجهیزات پیشرفته و با همراهی بیش از 200 نفر پرسنل جهت ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی مختلف مانند مشاوره جراحی های زیبایی، کاشت مو و ابرو، خدمات جوان سازی و درمان پوست، لیزر موهای زائد، تزریق انواع ژل و بوتاکس و … پاسخگوی نیازهای مراجعین بوده و کلیه خدمات تشخیصی و درمانی را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.

اگر می‌خواهید شکل صورت شما به حالت قبل برگشته و یا از میزان خطوط و چین و چروک‌ها بکاهید، تزریق ژل می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

همه‌ی انواع چین و چروک‌های صورت را می‌توان به کمک ژل‌های تزریقی از بین برد. جای جوش، خطوط خنده، خطوط اخم، خطوط روی لب‌ها و اطراف دهان را می‌توان با موفقیت و به‌طور موقتی با استفاده از تزریق ژل از بین برد.

 

هنگام تماس با فروشنده برای معامله ، از سایت آگهی صنعتی نام ببرید

 

مکان

تهران
یک نظر بنویسید
نکات ایمنی برای معامله
  1. در ملاقات با فروشنده از مکان امن استفاده کنید
  2. از معاملات نقدی خودداری کنید
  3. مراقب پیشنهادات غیرواقعی باشید