آغاز بازدید میدانی نهم/ رییس جمهوری وارد سمنان شد

آغاز بازدید میدانی نهم/ رییس جمهوری وارد سمنان شد

آغاز بازدید میدانی نهم/ رییس جمهوری وارد سمنان شد

سمنان- ایرنا- آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری صبح پنجشنبه در نهمین سفر استانی از فرودگاه سمنان وارد این استان شد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رئیسی، در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رییس‌دفتر رییس‌جمهوری، معاون اجرایی رییس‌جمهوری، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیران کشور، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

بازدید از طرح‌های صنعتی، زیرساختی، راه، کشاورزی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و نشست خبری، از جمله برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر یک روزه به استان سمنان است.

بازدید از طرح‌های صنعتی، زیرساختی، راه، کشاورزی، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و نشست خبری، از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهوری در سفر یک روزه به استان سمنان است.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *