استاندار سمنان: ارتقای ظرفیت و فعالسازی واحدهای راکد در دستور کار است

استاندار سمنان: ارتقای ظرفیت و فعالسازی واحدهای راکد در دستور کار است

به گزارش ایرنا، سیدمحمد رضا هاشمی روز چهارشنبه در جریان بازدید علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از صنایع دامغان، در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: پشتیبانی و رفع موانع تولید از تاکیدات مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال است که وظیفه همه عمل به این دستور است.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی استان سمنان به صورت ویژه در حال رصد است تا بتوان با رفع مشکلات، افزایش ظرفیت تولید و جذب نیروی کار آن‌ها را فراهم کرد تا با تقویت زیرساخت ها، واحدهای راکد و غیرفعال به چرخه تولید بازگردند.

هاشمی ایجاد و تقویت زیرساخت ها در نواحی و شهرک های صنعتی را امری مهم دانست و گفت: تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان دامغان که مشکل کمبود برق داشتند و تعدادی از سرمایه‌گذاران نیز در انتظار رفع این مشکل هستند که در همین راستا پست ۶۳ کیلوولت ‌شهرک صنعتی در حال ایجاد است و تا دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: راه دسترسی به شهرک صنعتی یکی دیگر از مطالبات سرمایه‌گذاران در دامغان بود که با ایجاد این راه موافقت شد و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سفری ۲ روزه از واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان از غرب تا شرق این استان بازدید و چندطرح توسعه و تولیدی را بهره برداری می کند.

امروز استاندار سمنان، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، از واحد تولیدی پاک چوب، یک واحد تولید شمش فولاد، کارخانه فروسیلیس و پست برق شهرک صنعتی دامغان بازدید کردند.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *