امسال ۲۵ محصول به سبد دارویی شرکت زاگرس فارمد پارس بروجرد اضافه شد

امسال ۲۵ محصول به سبد دارویی شرکت زاگرس فارمد پارس بروجرد اضافه شد

" حمید آزادبخت" روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای طرح توسعه شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس تولید داروهای این واحد از ۱۱۰ قلم به ۱۳۵ قلم افزایش یافت.

وی اظهار داشت: با حمایت‌های تی‌پی‌کو و شستا و تلاش مدیریت و پرسنل شرکتی و برنامه‌ریزی‌های فراگیر از نظر مالی‌، تولید و ایجاد ساختارهای بهبود، شرکت‌ ارزش‌آفرین و سود ده تی‌پی‌کو شده‌ و به جایگاه اصلی خود بازگشته و امروز قطبی مهم در صنعت تولید داروهای دامپزشکی کشور است.

وی بیان کرد: دریافت لوح و تندیس طلایی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از منظر رشد بهره‌وری، افزایش ۱۵۵ درصدی فروش و افزایش ۱۳۰ درصدی سود خالص در چهار ماهه سال جاری نسبت مدت مشابه سال گذشته از جمله اقداماتی است که انجام شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اضافه کرد: طرح توسعه این شرکت شامل ارتقا GMP خطوط تولیدی که از سال ۹۸ آغاز و در ۱۴۰۰ نیز ادامه یافت، بازسازی و ارتقا GMP خطوط پرس قرص (پروژه توسعه‌ای و بهبود) و اخذ گواهینامه‌های GMP خطوط تولید و تمدید مجدد آکرودیته آزمایشگاه و خریداری تجهیزات پیشرفته آزمایشگاه از دیگر اقدامات است.

آزادبخت ادامه داد: ۴۰۴ واحد صنعتی فلزی، غیر فلزی و معدنی در این شهرستان وجود دارد که معادل ۲۸ درصد صنایع استان است.

وی یادآور شد: از این تعداد واحد صنعتی بزرگ و کوچک ۳۵۴ واحد آن با اشتغال هشت هزار و ۳۳ نفر فعال و تعداد ۴۸ مورد آن غیر فعال است.

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس در سال ۱۳۶۲ با نام داروسازی داملران با هدف تولید داروهای دامپزشکی با مشارکت نیـروهای کارآمد و متـعهد در تخصص‌های دامپزشکی، داروسازی، شیمی، میکروبیولوژی و مهندسی با گرایش‌های گوناگون در استان لرستان و شهرستان بروجرد تاسیس گـردید و اکنون به­ عنوان یکی از بزرگترین مجموعه­ های تولید داروهای دامپزشکی و انسانی کشور فعالیت می کند.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *