تجهیزات برودتی ارائه شده در تسلا تجهیز

تجهیزات برودتی ارائه شده در تسلا تجهیز

تسلا تجهیز، پیشرو در زمینه ارائه تجهیزات برودتی، مفتخر است با عملکرد هماهنگ و منظم، انواع تجهیزات برودتی و سردخانه را به کاربران عرضه دارد.

چیلر ابارا ژاپن

تجهیزات برودتی در تسلا تجهیز، گستره متنوعی داشته و با پیچیدگی و ابعاد و کاربرد متفاوت قابل عرضه می ‌باشند: کاتالوگ تجهیزات برودتی

لزوم استفاده از لیتیوم برومید در تجهیزات برودتی

در تجهیزات برودتی ارائه شده در تسلا تجهیز، لیتیوم برومید استفاده می‌شود. لیتیوم برومید، در اصل یک نمک است که شباهت زیادی به نمک طعام دارد. نمک لیتیوم برومید، از ترکیب لیتیوم و بروم تشکیل شده و باعث شده است تا با سایر برومیدهای مشابه، تمایز چشمگیری داشته باشد. به سبب رطوبت سنجی موجود در این نمک، رطوبت به راحتی به آن جذب شده و از آن تحت عنوان مایع خشک کننده، در تجهیزات برودتی استفاده می‌شود.

لیتیوم بروماید ابارا

لزوم استفاده از مولیبدات سدیم در تجهیزات برودتی

به طورکلی از نمک مولیبدات سدیم برای پیشگیری از خوردگی استفاده می‌شود. تسلا تجهیز با بهره گیری از فناوری‌های به روز دنیا، در تلاش است تا از مولبیدات سدیم در تجهیزات برودتی خود استفاده نماید تا از بروز خوردگی در قطعات استیل قرار گرفته در معرض آب، جلوگیری به عمل آورد.

همچنین از مولیبدات سدیم می‌توان برای جلوگیری از اکسیده شدن قطعات فلزی و استیل نیز استفاده نمود.

توجه داشته باشید که در زمان استفاده از ماده شیمیایی مولیبدات سدیم، می‌بایست آگاهی کامل از قوانین ایمنی داشته باشید. زیرا استفاده از مولیبدات سدیم در غلظت بالا، شاید برای شما مشکلی به وجود بیاورد.

ماده مولیبدات سدیم ممکن است منجر به حساسیت و تحریک پوستی و چشمی شود. بنابراین در زمان استفاده از این ماده، از استنشاق عمیق آن، خودداری نمایید.

چیلر ابارا را در تسلا تجهیز بخواهید

چیلر ابارا گونه‌ای از چیلر جذبی ژاپنی است که در ایران نیز به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چیلر ابارا، همواره نوعی از تجهیزات صنعتی مهم به شمار می‌رود که تقاضای روز افزونی در بازار ایران دااشته است.

چیلر ابارا

بنابراین می‌توان گفت که بازار خرید و فروش چیلر جذبی ژاپنی از جمله چیلر ابارا، بسیار پر رونق است. اگر شما هم برای فعالیت‌های صنعتی خود در زمینه تجهیزات برودتی، نیاز به خرید چیلر جذبی ژاپنی، مثل چیلر ابارا دارید، تسلا تجهیز در کنار شما است.

از جمله برجسته‌ترین انواع چیلر ابارا می‌توانیم به چیلر هوا خنک، چیلر تراکمی، چیلر آب خنک، اشاره نمود.

چیلر هوا خنک ابارا، به سبب بازده بسیار بالا و مصرف کم انرژی و البته قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، همچنان جایگاه فوق‌‌العاده‌ای در میان خریداران پیدا کرده است.

نگهداری از چیلر جذبی ابارا، بسیار آسان است. زیرا این چیلر، مجهز به جعبه ورودی دریایی بوده و به راحتی می‌توان آن را نگهداری نمود.

برای تمیز کردن چیلر ابارا، نیازی به جدا سازی لوله ندارید. زیرا جعبه ورودی آب خنک کننده، از نوع دریایی بوده و به آسانی قابل تمیز کردن می‌باشد.

چیلر جذبی ژاپنی ابارای ارائه شده در تسلا تجهیز، مجهز به فیلترهای نانو است که برای فیلتراسیون به کار رفته و عمر این چیلر را افزایش می‌دهد.

به طور کلی چیلر جذبی ابارا ارائه شده در تسلا تجهیز، با استفاده از دو ژنراتور کار می‌کند. این چیلر، توسط یک شعله مستقیم، به منبع متصل گشته و در دو قسمت انرژی و فشار  جداگانه فعالیت می‌نماید.

از جمله سایر ویژگی‌های چیلر جذبی ابارا می‌توانیم به فشردگی خروجی در دمای 90 درجه سانتی گراد اشاره کرد.

سیستم کنترل ماکرو پردازنده در چیلر جذبی ابارا به کار رفته که باعث می‌شود مصرف بخار کنترل شود. بنابراین، این گونه چیلرهای جذبی، مجهز به پمپ جداگانه خلا هستند و هیچ نیازی به تخلیه بخار در این گونه چیلرها وجود ندارد.

تسلا تجهیز پیشرو در ارائه چیلر جذبی ابارا

چیلرهای جذبی ابارا با مدل RFW، مجهز به دو محفظه اواپراتور است. در این گونه چیلرها، آب سرد سیستم تهویه ورودی، برابر با 14 درجه سانتی گراد و دمای آب خروجی آن 6 درجه سانتی گراد است. به همین ترتیب، تسلا تجهیز مفتخر است که توانسته است در طی سالیان فعالیت خود، اقدام به ارائه چیلرهای جذبی دو اثره ابارا، به کاربراین عزبز نماید که بیشترین راندمان را در میان سایر چیلرهای هم رده خود دارد.

چیلرهای جذبی تک اثره ابارا 16JH در ظرفیت 100 تا 1500 تن تبرید و چیلر جذبی تک اثره ابارا RCH در ظرفیت 45 تا 360 تن تبرید، در بازار موجود هستند که شما می‌توانید هر نوع چیلر ابارا را با توجه به نیاز خود از تسلا تجهیز بخواهید.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *