تصمیم دولت آتی آلمان برای اجرای محدودیت‌های سخت کرونایی

تصمیم دولت آتی آلمان برای اجرای محدودیت‌های سخت کرونایی

تصمیم دولت آتی آلمان برای اجرای محدودیت‌های سخت کرونایی

احزاب تشکیل دهنده دولت آتی آلمان از پیشنهادات جدیدی برای اجرای مجدد محدودیت های سخت در این کشور خبر دادند چرا که تعداد هفتگی موارد جدید ابتلا به کرونا به بالاترین حد خود رسیده است.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، احزاب تشکیل دهنده دولت آتی آلمان روز دوشنبه از پیشنهادات جدیدی برای اجرای مجدد محدودیت های سخت در این کشور خبر دادند چرا که تعداد هفتگی موارد جدید ابتلا به کرونا به بالاترین حد خود رسیده است.

موسسه رابرت کخ (RKI) اعلام کرد که آلمان نرخ ابتلای 201.1 مورد جدید در هر 100000 نفر را طی هفت روز گذشته ثبت کرد که از رکورد قبلی یعنی 197.6 مورد که در 22 دسامبر 2020 ثبت شده بود، فراتر رفته است.

افزایش موارد ابتلا به این بیماری که علت آن نرخ نسبتا پایین واکسیناسیون در این کشور است، در هفته‌های اخیر با پر شدن سریع تخت‌های بیمارستانی زنگ خطر را به صدا درآورده است.

کرونا همچنان مانعی برای رشد اقتصاد آلماناقتصاد آلمان 1.8 درصد در سه ماهه اول 2021 کوچک شد

سه حزبی که قرار است دولت ائتلافی بعدی آلمان را پس از انتخابات عمومی سپتامبر تشکیل بدهند، علیرغم اینکه هنوز رسماً در قدرت نیستند، با تأکید بر فوریت این موضوع مجموعه‌ای از پیشنهادات را برای مبارزه با همه‌گیری ارائه کردند.

سوسیال دموکرات ها، سبزها و حزب لیبرال FDP پیش نویس قانونی را منتشر کردند که خطاب به 16 ایالت منطقه ای آلمان دستورالعمل هایی را برای مهار موج چهارم همه گیری ارائه می دهد.

دیرک ویز، معاون گروه پارلمانی سوسیال دموکرات ها، گفت که هدف از این طرح "حفاظت هر چه بیشتر از مردم در طول ماه های پاییز و زمستان است.

این طرح شامل امکان حذف افراد واکسینه نشده از برخی رویدادهای سرپوشیده، اقدامات پیشگیرانه سخت گیرانه در محل کار، و گزینه نیاز به آزمایش PCR به جای آزمایش های سریع است.

این کشور که بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا محسوب می شود، در حال حاضر با نرخ تورم 4.6 درصدی مواجه است که بالاترین نرخ در حدود سه دهه گذشته محسوب می‌شود.

گزارش ها حاکی است که نرخ رشد اقتصادی آلمان نیز در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به 1.8 درصد رسید که اندکی پایین‌تر از یک سال منتهی به سه ماهه دوم سال 2021 بود.

انتهای پیام/

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *