تولیدکنندگان و فروشندگان شوینده ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه تجارت شدند

تولیدکنندگان و فروشندگان شوینده ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه تجارت شدند

تولیدکنندگان و فروشندگان شوینده ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه تجارت شدند

مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت گفت: به کلیه واحدهای تولیدی ابلاغ شده تا نسبت به ثبت اطلاعات میزان تولید و فروش محصولات پوشک و پودر شوینده به تفکیک خریداران خود در سامانه جامع تجارت در بازههای زمانی هفتگی اعلامی اقدام نمایند.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم،اسماعیل مهدی پور مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، غذایی و دارویی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان از شناسایی واحدهای تولیدی فعال پودر شوینده و پوشک خردسال و پیگیری‌های انجام شده جهت ثبت‌نام و اخذ کد نقش در سامانه جامع تجارت از سوی واحدهای ذیربط در راستای رصد و پایش تامین و توزیع اقلام مذکور از مبادی تامین تا آخرین حلقه توزیع خبر داد.

وی گفت: با هماهنگی انجمن‌های مربوطه و پیگیری‌های صورت گرفته، واحدهای تولیدی فعال پس از ثبت نام در سامانه، نسبت به اخذ کد شناسه کالایی اقدام نموده اند. همچنین اخذ فهرست کلیه خریداران محصولات مذکور نیز به تفکیک شرکت‌های تولیدکننده صورت پذیرفته است تا متناسباً پیگیری لازم برای رصد عملکرد عوامل توزیع و عرضه نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: به کلیه واحدهای تولیدی ابلاغ شده است تا نسبت به ثبت اطلاعات میزان تولید و فروش محصولات پوشک و پودر شوینده به تفکیک خریداران خود در سامانه جامع تجارت در بازه های زمانی هفتگی اعلامی اقدام نمایند و در صورت عدم ثبت اطلاعات از سوی هر یک از عوامل تامین، توزیع و عرضه، اقدامات قانونی لازم در این خصوص با جدیت در دستور کار قرار خواهد گرفت و تبعات آن بر عهده واحدهای خاطی خواهد بود

انتهای پیام/

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *