تولید جدیدترین دستگاه های دوخت حرارتی در بند و بس

تولید جدیدترین دستگاه های دوخت حرارتی در بند و بس

دستگاه های دوخت حرارتی نقش بسیار مهمی در فرایند بسته بندی محصولات دارند از این رو تولیدی بند و بس از جدید ترین دستگاه های دوخت حرارتی رو نمایی میکند.

جدیدترین دستگاه های دوخت حرارتی

کاربرد های دستگاه های دوخت حرارتی

دستگاه‌های دوخت حرارتی معمولاً در صنایع بسته بندی کاربرد دارند. این دستگاه‌ها می‌توانند در فرآیند بسته‌بندی محصولات برای ایجاد بسته بندی مخصوص، نگهداشتن محصول، افزایش برندینگ و هویت بصری محصولات و همچنین افزایش جذابیت بسته بندی استفاده شوند. برخی از کاربردهای دستگاه دوخت حرارتی در بسته‌بندی عبارتند از:

 بسته بندی محصولات مواد غذایی: دستگاه‌های دوخت حرارتی برای بسته‌بندی محصولات غذایی مانند پاستا، قهوه، تنقلات و غیره با استفاده از انواع بسته‌بندی‌های محکم و جذاب استفاده می‌شوند.

بسته بندی محصولات الکترونیکی: این دستگاه‌ها برای بسته‌بندی محصولات الکترونیکی مانند تلفن همراه، لپ تاپ، دوربین و سایر وسایل الکترونیکی با استفاده از انواع بسته بندی محکم و برندینگ شده به کار می‌روند.

بسته بندی محصولات بهداشتی و آرایشی: از دستگاه‌های دوخت حرارتی برای بسته بندی محصولات بهداشتی مانند شامپو، اسپری، کرم و سایر محصولات آرایشی با توجه به جذابیت بسته بندی استفاده می‌شود.

بسته بندی محصولات دست ساز: این دستگاه‌ها برای بسته بندی محصولات دست ساز مانند لوازم دکوری، هدایای دست ساز و غیره مناسب هستند.

بسته بندی محصولات پزشکی: دستگاه‌های دوخت حرارتی در بسته بندی محصولات پزشکی مانند فراورده‌های دارویی، ابزار پزشکی ولوازم پزشکی دیگر نیز کاربرد دارند.

استفاده از این دستگاه‌ها در بسته بندی محصولات به عنوان یک روش سریع، کارآمد و کاربردی می‌تواند به بهبود کیفیت و جذابیت بسته بندی کمک کند و هویت برند محصولات را نیز تقویت کند.

انواع دستگاه های دوخت حرارتی

انواع دستگاه های دوخت حرارتی

دستگاه دوخت ریلی

دستگاه دوخت حرارتی ریلی به طور خاص در صنایع بسته بندی و تولیدی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها به عنوان جایگزینی برای روش‌های دوخت سنتی، سریعتر، قوی‌تر و به صرفه‌تر هستند و به افزایش بهره‌وری تولید کمک می‌کنند.

این دستگاه به دلیل داشتن تسمه کانواینر و سرعت بالا برای تولید های بالا و بسته بندی های سریع بسیار استفاده میشود و میتواند بازدهی کار شما را چند برابر کند.

دستگاه دوخت حرارتی پرتابل

دستگاه دوخت حرارتی پرتابل یک دستگاه بسیار سبک است که میتواند تا طول 50 سانتی متر درب پلاستیک را دوخت حرارتی کند. از این دستگاه بیشتر برای بسته بندی کیسه های سنگین که حمل آنها سخت است استفاده میشود و میتوان به جای استفاده از دستگاه های دوخت ثابت از دستگاه های دوخت متحرک استفاده کرد.

دستگاه دوخت حرارتی اتوماتیک

دستگاه دوخت حرارتی اتوماتیک یک دستگاه جدید است که در سال 1403 توسط تولیدی بند و بس تولید شد. این دستگاه بسیار کوچک و کاربردی میتواند مثل دوخت ریلی بسیار سریع کار کند و به دلیل کوچک بودن این دستگاه فضای زیادی را از محیط کار شما اشغال نخواهد کرد.

از تولیدی بی واسطه خرید کن!

شرکت “بند و بس” یک تولیدی معروف است که در زمینه تولید دستگاه‌های بسته‌بندی متنوع فعالیت دارد. این شرکت انواع دستگاه‌های بسته‌بندی مانند:

  1. دستگاه‌های دوخت حرارتی
  2. دستگاه‌های بسته بندی وکیوم
  3. دستگاه‌های تولید بالشتک هوا
  4. دستگاه‌های پرکن
  5. دستگاه‌های سیل وکیوم

از دستگاه‌های بسته‌بندی تولید شده توسط شرکت “بند و بس” علاوه بر صنایع مختلفی همچون صنایع غذایی، دارویی و آرایشی به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان، در صنایع بسته‌بندی دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از جمله مزایای خرید از تولیدی واقعی داشتن گارانتی واقعی به همراه خدمات پس از فروش مادام العمر است.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *