سامان‌کاشی بروجرد امسال به چرخه تولید باز می‌گردد

سامان‌کاشی بروجرد امسال به چرخه تولید باز می‌گردد

" حمید آزادبخت " روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامان‌کاشی بروجرد یکی از کارخانجات حوزه صنایع معدنی و معتبر کشور و حتی خاورمیانه است که فعالیت آن از سال ۷۴ آغاز شد.

وی اظهار داشت: این واحد صنعتی به دلایل مختلف از جمله مشکلات مدیریتی، ساختار نیروی انسانی شاغل و نبود سرمایه در گردش مورد نیاز از حدود هفت سال گذشته به یکی از صنایع راکد و تعطیل تبدیل شده است.

آزادبخت بیان کرد: با تعطیلی این واحد صنعتی با ظرفیت تولید سه میلیون متر مربع کاشی، نیروهای مشغول در آن بیکار شدند و مشکلی بر معضلات کارگری این شهرستان افزوده شد.

رییس اداره صمت بروجرد بیان کرد: با همکاری خوب قوه قضاییه و بازدیدهای مکرر از سامان کاشی، مشکلات این واحد بصورت ویژه برای تصمیم گیری در اختیار اداره کل تسویه و ورشکستگی قوه قضاییه قرار گرفت تا تصمیمات لازم گرفته شود.

آزادبخت ادامه داد: اکنون با پیگیری های صورت گرفته، واگذاری به مدیریت جدید و صدور مجوز در اداره صنعت، معدن و تجارت به منظور پرداخت تسهیلات و به روزرسانی دستگاه‌ها، امید می رود این واحد تا چند ماه آینده احیا شود و با ظرفیت تولید بیش از گذشته به چرخه تولید بازگردد.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌ و بازدیدهای مستمر، مصوبه تسهیلات ۶۰ میلیارد تومانی برای تسویه حقوق کارگران و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز سامان کاشی در حال طی کردن مراحل اداری است.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *