ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین ، اطاله دادرسی ندارد

ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین ، اطاله دادرسی ندارد

به گزارش ایرنا، محمد قاسمی روز دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، افزود: کارگروه حمایت از تولید را در ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تشکیل داده ایم و بدون اطاله دادرسی به محض مراجعه کارآفرینان برای پیگیری مشکلات آنها اقدام می کنیم.
قاسمی گفت : به رغم این تلاش ها محدودیت ها و موانعی داریم و جنگ اقتصادی دشمنان، کمر تولید و صنعت را شکسته و اگر همه کمک نکنیم اثرات مخرب آن در آینده بیشتر می شود.
دادستان قزوین گفت: در فرمایش مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه به جنگ اقتصادی دشمنان اشاره شده و واقعیتی است که هرروز آثار آن را مشاهده می کنیم.
وی گفت: با توجه به این موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری "نشد و نمی توانیم" نداریم و تلاش می کنیم با تکیه بر ظرفیتهای داخلی از این گذر تاریخی عبور کنیم.
قاسمی با اشاره به تسریع در صدور مجوز کارآفرینی،گفت:ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در این زمینه مشکلی ندارد ولی باید دستگاه ها در اهلیت سنجی سرمایه گذاران دقت لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه انتظارات منطقی و قانونی تولیدکنندگان را باید برآورده کنیم، گفت:برای تحقق این هدف تخصصی شدن فرایند دادگاه ها می تواند کمک کننده باشد تا مصوبات و احکام سریعتر به سرانجام برسد.
دادستان قزوین با اشاره به سفر رییس قوه قضائیه به استان قزوین در هشتم مهرماه، افزود:این سفر،دستاوردهایی برای استان داشت که باید با پیگیری مصوبات سفر از آثار و برکات آن بهره مند شد.
قاسمی گفت: در این سفر، دیدار با فعالان صنعتی و اقتصادی استان پیش بینی نشده بود ولی ما پیشنهاد دادیم یک نشست با صنعتگران استان برگزار کنیم تا خواسته‌ها و دغدغه های فعالان اقتصادی استان شنیده شود.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *