معاون وزیر صمت از سه واحد صنعتی و یک طرح برق‌رسانی دامغان بازدید کرد

معاون وزیر صمت از سه واحد صنعتی و یک طرح برق‌رسانی دامغان بازدید کرد

به گزارش ایرنا، مسوولان در بدو ورود به شهرک صنعتی دامغان، از شرکت صنایع چوب پاک چوب بازدید و از نزدیک موانع و مشکلات این واحد صنعتی را بررسی کردند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان دز حاشیه این بازدید گفت: کارخانه تولیدی پاک چوب دامغان در زمینه تولید مبلمان و مصنوعات چوبی با ظرفیت اسمی یکهزار و ۹۲۵ مترمربع در سال واقع در شهرک صنعتی دامغان فعال است که در مجموع ۳۰ نفر نیروی کار مستقیم دارد.

حمید صالحی بیان بیان کرد: تامین مواد اولیه و تغییر نرخ ارز، از مهم‌ترین مشکلات این واحد صنعتی و تولیدی است.

معاون وزیر صمت از ۳ واحد صنعتی و یک طرح برق‌رسانی دامغان بازدید کرد

وی اظهار داشت: صنایع چوب حیدرهایی با سرمایه ‌گذاری بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۲۱ هزار و ۱۳۷ مترمربع در شهرک صنعتی دامغان احداث و در سال ۱۳۷۵ به بهره برداری رسیده است.

صالحی خاطرنشان کرد: مجتمع فولاد گلستان و طرح صنعتی" صنایع فرو آلیاژ پارس دامغان " ۲ طرح صنعتی دیگر بود که در سفر امروز مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود: طرح صنعتی "صنایع فرو آلیاژ پارس دامغان" در زمینی به مساحت ۱۷۴ هزار و ۹۳۷ مترمربع و سرمایه گذاری فاز نخست بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که در صورت تکمیل و بهره برداری برای ۴۷۰ نفر اشتغال‌زایی می‌کند.

صالحی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح سال ۹۹ در فاز توسعه شهرک صنعتی دامغان آغاز شد و همچنان ادامه دارد که در زمینه تولید فروسیلیسیم به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر صمت از ۳ واحد صنعتی و یک طرح برق‌رسانی دامغان بازدید کرد

به گزارش ایرنا، رسولیان در ادامه از طرح پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان بازدید کرد.

در مجموعه شهرک صنعتی دامغان ۱۳۰ واحد مشغول فعالیت است که حدود ۸۰ درصد آن فعال است.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *