معرفی بهترین برندهای لاین نوری و چراغ خطی

معرفی بهترین برندهای لاین نوری و چراغ خطی

لاین نوری یا چراغ خطی نوعی چراغ مدرن است که از کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی لامپ ال ای دی در یک محفظه ساخته می‌ شود.با توجه به گستردگی بیش از حد مدل ها و برند های موجود در بازار انتخاب بهترین برند کمی گیج کننده می باشد. خرید لاین نوری برای افرادی که قصد دارند نورپردازی‌ هایی با سبک مدرن در دکوراسیون فضا ایجاد کنند گزینه بسیار مناسبی است.

این محصول با تنوع بسیار بالایی در بازار موجود است و شما به عنوان خریدار برای تهیه این نوع محصول ، با طیف گسترده‌ای از برندها و محصولات مواجه می‌ شوید که به لحاظ جنس ، بدنه ، اندازه ، برند تولیدی ، قیمت و… با هم متفاوت هستند. لذا در ادامه قصد داریم شما را با بهترین برندهای لاین نوری آشنا کنیم به این ترتیب با انتخاب یک برند خوب، خریدی رضایت بخش را تجربه می‌ کنید.

لیست معرفی بهترین برندهای لاین نوری

در این بخش لیستی از بهترین برندهای چراغ خطی توکار یا به اصطلاح لاین نوری را آماده کرده‌ ایم تا اگر قصد خرید این محصول را دارید با انتخاب هر یک از این برندها ، محصولی مرغوب و با کیفیت را تهیه کنید و از مزایای آن در جهت نورپردازی فضاهای داخلی بهره ببرید.

· چراغ خطی برند مازی نور

اگر قصد خرید چراغ خطی توکار از بهترین برندهای لاین نوری را دارید ، برند مازی نور را فراموش نکنید. این برند را می‌ توان جزء برندهای قدیمی و با کیفیت ایرانی معرفی کرد که سابقه آن به حدود ۴۰ سال قبل باز می‌گردد. این برند در تولید انواع محصولات روشنایی و نورپردازی و فعالیت می‌کند و به دلیل تنوع بالای محصولاتی که ارائه می‌کند، به شکل گسترده‌ای در نورپردازی بیمارستان، ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و… مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

این موضوع دست مصرف کنندگان را برای انتخاب چراغ مورد نیاز خود کاملاً باز گذاشته‌ است. از محصولات این برند می‌توان به چراغ‌های پارکی، چراغ‌های پروژکتور، چراغ‌های دیواری، انواع چراغ لاین نوری، انواع چراغ آویز، پنل‌های توکار و روکار، انواع چراغ‌های فروشگاهی و… اشاره کرد.

· چراغ خطی برند لنا افراتاب

در میان بهترین برندهای لاین نوری می‌توان به برند لنا افراتاب اشاره کرد. محصولات تولیدی این شرکت با بهره‌ گیری از دانش و مهارت متخصصین و مهندسین این مجموعه به تولید می‌رسند و جزو مدرن‌ ترین سیستم‌ های روشنایی در کشور محسوب می‌ شوند. جالب است بدانید که شرکت لنا افراتاب در پیشرفت صنایع روشنایی کشور نقش مهمی را داشته است. چراکه کیفیت و تنوع بالای محصولات این برند باعث شده تا صنایع روشنایی کشور نیازی به وارد کردن محصولات روشنایی از کشورهای خارجی نداشته باشد.

· چراغ خطی برند سپهر آداک مهر کیش

یکی دیگر از مطرح‌ ترین برندها در میان بهترین برندهای لاین نوری، برند شناخته شده و نام آشنای سپهر آداک مهر کیش است. این مجموعه سال هاست که با هدف تامین نیازهای ساختمان‌ های مدرن، فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات نورپردازی آغاز کرده است.

چراغ خطی برند سپهر آداک مهر کیش

محصولات این مجموعه با استفاده از بهترین نوع متریال و با بهره‌گیری از دانش تیم تخصصی و مجرب این مجموعه با استفاده از بهترین نوع تجهیزات به تولید می‌ رسند و همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان ارائه می‌ شوند. شما می‌توانید انواع چراغ خطی توکار ، چراغ ریلی ، چراغ مگنتی ، چراغ دیواری ، چراغ سقفی توکار و روکار ، چراغ وال واشر و… را از این برند تهیه کنید.

· چراغ خطی برند پارس شعاع توس

گروه صنعتی تولیدی پارس شعاع توس ، یکی از برند های پیشرو در صنعت انواع روشنایی است که سابقه دو دهه فعالیت در حوزه تولید انواع محصولات روشنایی را دارد. این برند تولیدی به واسطه تنوع محصولاتی که ارائه می‌دهد و همچنین تولید انواع تجهیزات روشنایی، به یکی از برندهای محبوب و فروش تبدیل شده و هر آنچه که مصرف کننده برای نورپردازی احتیاج دارد توسط این شرکت طراحی و به تولید می‌رسد. از ویژگی محصولات این برند می‌توان به تنوع بالا، قیمت مقرون به صرف، کیفیت و طول عمر مناسب و البته گارانتی معتبر اشاره کرد.

· چراغ خطی برند شعاع

از دیگر برندهای با سابقه ، خوشنام و قدیمی در صنعت تولید روشنایی می‌ توان به برند شعاع اشاره کرد که قدمت و سابقه آن به حدود ۶۰ سال می‌ رسد. این برند از همان سال‌ های ابتدایی فعالیت خود تا به همین امروز ، تمام تلاش خود را برای ارائه محصولاتی با کیفیت بالا به کار گرفته است. همچنین ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان ، یکی از نقاط قوت محصولات این برند تولیدی محسوب می‌شود.

جالب است بدانید که اکثر محصولات برند شعاع با رضایت ۱۰۰ درصدی از طرف مشتریان مواجه هستند و همین موضوع باعث شده تا مشتریان این برند همواره وفادار به آن باشند. از دلایل محبوبیت برند شعاع می‌توان به تنوع بالای محصولات، کیفیت بالا، ارائه ضمانت قطعی به مشتریان و استفاده از بهترین نوع متریال در تولید محصولات اشاره کرد. شما می‌توانید انواع لاین نوری، چراغ‌های خطی، چراغ حیاطی، خیابانی، صنعتی و… را از این برند تولیدی با کیفیت استثنایی تهیه کنید.

· چراغ خطی برند پارسا لایت

صنایع روشنایی پارسا لایت از دیگر برندهای شناخته شده در حوزه تولید محصولات روشنایی است که با بهره‌گیری از دانش متخصصین کاربلد و متبحر و همچنین فناوری‌ های مدرن ، انواع محصولات روشنایی را با طرح‌ های متنوع به تولید می‌ رساند. هدف این مجموعه مشتری مداری و کسب رضایت از مشتریان است.

در همین راستا برای تولید محصولات خود از بهترین نوع متریال بهره می‌ گیرد و کالاهای خود را با گارانتی تعویض ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش در بازار عرضه می‌کند. محصولات این شرکت شامل انواع چراغ خطی توکار، قاب روشنایی، چراغ و پنل سقفی، چراغ‌های دیواری، چراغ خطی روکار و توکار و… است.

انواع برندهای لاین نوری و چراغ خطی

· چراغ خطی برند آلتون رای

شرکت تولیدی آلتون رای فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرده است. این مجموعه در حوزه مونتاژ کردن قطعات الکترونیکی، تولید محصولات روشنایی و بردهای الکتریکی فعالیت می‌ کند. این مجموعه در راستای اصلاح الگوی مصرف انرژی و جلوگیری از به هدر رفتن انرژی ارزشمند الکتریکی ، از جدیدترین فناوری‌ های روز دنیا در طراحی و تولید کلیه محصولات خود استفاده می‌ کند. به همین علت،  تجهیزات روشنایی از برند آلتون ، راندمان بالا و مصرف کمی دارند. برخی از محصولات این مجموعه عبارتند از: انواع چراغ روکار، انواع چراغ توکار، انواع چراغ خطی، انواع پروژکتور، انواع پنل‌های روشنایی سقفی، دیواری و…

سخن پایانی

در این مطلب درباره انتخاب و خرید بهترین برندهای لاین نوری صحبت کردیم و انواع برندهای شناخته شده و معتبر در این حوزه را به شما معرفی کردیم. اگر قصد استفاده از چراغ خطی توکار دارید و مایلید که از این محصول در دکوراسیون داخلی و نورپردازی فضاهای مدرن استفاده کنید، انتخاب بهترین برند جهت خرید یکی از مهم ترین مسائلی که است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *