مهلت ثبت نام متقاضیان مجوزهای سرمایه‌گذاری بی‌نام استان یزد تمدید شد

مهلت ثبت نام متقاضیان مجوزهای سرمایه‌گذاری بی‌نام استان یزد تمدید شد

مهلت ثبت نام متقاضیان مجوزهای سرمایه گذاری بی نام استان یزد تمدید شد

یزد – ایرنا – مهلت فراخوان ثبت نام متقاضیان مجوزهای سرمایه گذاری بی نام استان یزد با تصمیم اعضای کارگروه اعتبار سنجی و تشخیص واگذاری مجوزها برای مدت ۲۰ روز کاری نیز تمدید شد.

همچنین علی نمازی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دبیر کارگروه اعتبار سنجی و تشخیص واگذاری مجوزهای بی نام استان یزد در نشستی ، گفت: بر اساس فراخوان اعلامی، سرمایه گذاران تا ۲۱ مهرماه فرصت داشتند که ثبت نام کنند که با تصمیم کارگروه مبنی بر تمدید مهلت، فرصت بیشتری برای آنها در این بخش فراهم شد

مجوزهای بی نام، مجوزهای آماده سرمایه گذاری است که با هدف ایجاد مشوق ها و تسریع در روند فعالیت های این بخش صادر می شود.

به گزارش روزدوشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، متقاضیان برای ثبت نام می توانند به سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان به نشانی https://investinyazd.ir مراجعه کنند.

در نشست کارگروه یادشده پس از بحث، بررسی و تبادل نظر در خصوص نحوه و شرایط ثبت نام مقرر شد، فضای بهتری برای حضور متقاضیان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در این نشست با تاکید بر اطلاع رسانی بیشتر طرح های سرمایه گذاری بی نام گفت: یزد از ظرفیت های بی نظیر اقتصادی و سرمایه گذاری برخوردار است و در کنار آن افراد توانمند مالی برای اجرای طرح ها وجود دارد.

سید مسعود عظیمی، سرعت بخشیدن به موضوع سرمایه گذاری را خواستار شد و افزود: زیرساخت های لازم برای این بخش فراهم است که باید به نحو بهینه از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه مجوزهای سرمایه گذاری بی نام مربوط به بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و محیط زیست است اظهارکرد: گسترده این فرصت ها، تمامی ۱۱ شهرستان استان را شامل می شود که تاکنون ۴۰ عنوان فرصت برای ۱۱۲ محل در استان شناسایی شده است.

وی برخورداری از توانمندی های مالی، فنی، مدیریت و اجرایی را از شرایط متقاضیان عنوان کرد و گفت: در بخش کشاورزی ۱۵ عنوان، صنعت ۱۴ عنوان و بخش های محیط زیست و گردشگری به ترتیب سه و ۹ عنوان فرصت تعریف شد.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *