موانع صادراتی صنعت سنگ ظرف ۱۰ روز آینده بررسی می‌شود

موانع صادراتی صنعت سنگ ظرف ۱۰ روز آینده بررسی می‌شود

سید رضا فاطمی امین شامگاه جمعه در آئین اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ ایران در نیم ور محلات افزود: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نشستی با حضور کارآفرینان فعال در حوزه صنعت سنگ ترتیب دهند تا در خصوص موانع صادراتی و تسهیل مشکلات تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: خروجی این نشست و بررسی برنامه کارشناسی لازم مبنایی برای سیاست گذاری صادراتی در حوزه صنعت سنگ قرار می‌گیرد.
فاطمی امین ادامه داد: تا یک ماه آتی سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی پیش نویسی از برنامه عملیاتی سنگ همچون استخراج، اکتشاف، فرآوری سنگ و آخرین وضعیت ماشین آلات معدنی آماده کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: ۲ هفته پس از بررسی کارشناسی اولیه و تهیه پیش نویس نشستی با حضور کارآفرینان و فعالان صنعت سنگ برگزار می‌شود و به عنوان سند چهار سال آتی مبنای کار قرار خواهد گرفت.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ ایران از چند روز گذشته با عرصه نمایشگاهی ۲۴ هزار متر و حضور بیش از ۴۰۰ نفر از فعالان حوزه معدنی داخلی و خارجی در نیم ور شهرستان محلات آغاز و آیین اختتامیه آن شامگاه جمعه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان برگزار شد.

تجار خارجی از کشورهای هند، ترکیه، امارات، قزاقستان، تاجیکستان، بنگلادش و قطر در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *