نیروی انتظامی مازندران ۹۳ فروشگاه لباس نامتعارف را پلمب کرد 

نیروی انتظامی مازندران ۹۳ فروشگاه لباس نامتعارف را پلمب کرد 

نیروی انتظامی مازندران ۹۳ فروشگاه لباس نامتعارف را پلمب کرد 
عکس آرشیوی است

ساری- ایرنا- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران اعلام کرد که ماموران این اداره با اجرای طرح ضربتی ، ۹۳ فروشگاه پوشاک نامتعارف در استان طی ۴۸ ساعت پلمب شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران ، سرهنگ محمد باقرزاده از شناسایی هفت متهم به تهیه و توزیع البسه نامتعارف در اجرای این طرح و معرفیشان به دستگاه قضایی پس از تشکیل پرونده خبر داد و افزود که در اجرای این طرح برای ۲۱۱ واحد صنفی دیگر هم اخطار پلمب صادر شده است.

وی با اظهار این که طرح ضربتی برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان البسه و پوشاک نامتعارف با هماهنگی مرجع قضائی و بسیج کلیه امکانات طی ۴۸ ساعت اجرا شد ، گفت که در این طرح در مجموع از ۸۶۲ واحد صنفی تولیدی و عرضه کننده پوشاک در سطح استان بازدید به عمل آمد و در نتیجه آن بیش از ۶ هزار ثوب انواع البسه و پوشاک نامتعارف هم کشف شد.
سرهنگ باقرزاده با استناد به بند ۱۴ از ماده ۴ قانون ناجا مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اماکن عمومی مصوب هیات ت وزیران، ماده ۱۷ و بند ه ماده ۲۸ قانون نظام صنفی بر رعایت قوانین، مقررات و ضوابط انتظامی و اجرای تکالیف صنفی از سوی متصدیان واحد های صنفی تاکید کرد.

دستگیری شرور جویباری

روابط عمومی فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از قول جانشین این فرماندهی از دستگیری عامل شرارت، اخلالگر نظم و امنیت اجتماعی و تخریب اموال دولتی در شهرستان جویبار خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی گفت: در راستای طرح شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان جویبار قرار گرفت و ماموران با رصد اطلاعاتی در فضای مجازی و اقدامات اطلاعاتی در اقدامی عملیاتی، متهم را که دارای سوابق متعد از جمله اخلال در نظم دادگاه و توهین، ایجاد مزاحمت برای بانوان، قدرت نمایی با چاقو، حمل مواد مخدر و اخلال در نظم عمومی موجبات ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود را شناسایی کردند.
وی افزود : پلیس اطلاعات با توجه به عرض اندام این شرور سابقه دار در فضای مجازی و حقیقی، تکرار جرم و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان و خدشه وارد نمودن به امنیت مردم پس از هماهنگی های قضایی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی، متهم را دستگیر و یگان انتقال دادند.
سرهنگ حسینی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه سه میلیارد ریالی روانه زندان شد، به هنجار شکنان هشدار داد: پلیس در مقابله با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *