وزیر صنعت: عدالت صنعتی در کشور با اجرای طرح آمایش امکان‌پذیر می‌شود

وزیر صنعت: عدالت صنعتی در کشور با اجرای طرح آمایش امکان‌پذیر می‌شود

به گزارش ایرنا، سیدرضا فاطمی امین روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود اظهار داشت: طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری تا پایان امسال برای ۴۵۰ شهرستان کشور تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح ویژگی‌های هر شهرستان، منابع، زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها بررسی می‌شود، افزود: طبق این طرح سرمایه‌گذاری جدید و یا ارتقای سرمایه‌گذاری‌های قبلی در هر شهرستان بر اساس میزان اشتغالی که باید در چهار سال آینده ایجاد شود مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

فاطمی امین با بیان اینکه در استان سمنان نیز مانند برخی استان‌ها مانند اصفهان و خوزستان با نبود تعادل روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: نبود تعادل در سرمایه‌گذاری مهاجرت‌هایی را به دنبال دارد که در نتیجه آن‌ها مشکلاتی در مبدأ و مقصد مهاجران ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح آمایش صنعتی مذاکراتی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شده تا این کار با کیفیت بیشتر انجام شود.

در این نشست مدیران تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی شاهرود به بیان مشکلات خود پرداختند.

سیدرضا فاطمی امین در جریان نهمین سفر استانی دولت، به عنوان وزیر معین رییس جمهوری در شهرستان شاهرود حضور دارد.

بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی و بررسی مشکلات این واحدها برنامه امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان شاهرود بود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و هیات همراه امروز پنجشنبه از فرودگاه سمنان وارد استان شد.

به گزارش ایرنا، اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کرده اند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.

شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، شهرستان های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی هستند.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از رییس جمهوری به شهرستان شاهرود سفر کرده است و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از شب گذشته از چند طرح عمرانی در شهرستان سمنان بازدید کرده است و چند بازدید دیگر در برنامه دارد. سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز اکنون از چند طرح تاریخی و سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر بازدید می کند.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *