کرونا 10 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی ضرر زد

کرونا 10 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی ضرر زد

کرونا 10 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی ضرر زد

رئیس اتاق حساب‌های روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد که مجموع ضرر اقتصاد جهان درپی همه‌گیری کرونا از ۴ تریلیون دلار به ۱۰ تریلیون دلار رسیده است.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، الکسی کودرین، رئیس اتاق حساب‌های روسیه در یک سخنرانی ویدئویی برای شرکت‌کنندگان در مجمع بین‌المللی شهرداری های کشورهای بریکس اعلام کرد که مجموع ضرر اقتصاد جهان درپی همه‌گیری کرونا از 4 تریلیون دلار به 10 تریلیون دلار رسیده است.

وی با بیان اینکه بر اساس برآوردهای مختلف، خسارات اقتصاد جهان از این همه گیری از 4 تریلیون دلار به 10 تریلیون دلار رسیده است که عمده این زیان ها به ویژه بودجه مناطق و شهرداری ها را شامل می شود.

صندوق بین المللی پول درباره رشد تهدیدات علیه بهبود اقتصاد جهان هشدار دادآژانس بین‌المللی انرژی: بحران انرژی بهبود اقتصاد جهان را تهدید می‌کند

این مقام روسیه در ادامه تأکید کرد: سیستم های بهداشت و درمان کشورها در سراسر جهان عدم آمادگی خود را برای این همه گیری نشان داده اند.

کودرین گفت: دستگاه های حمایت اجتماعی و بهداشتی نشان داده‌اند که برای شوک‌های جهانی آمادگی ندارند. وظیفه امروز نهادهای دولتی و سازمان‌های نظارتی در همه سطوح این است که مکانیسم‌هایی را پیش‌نویس کنند که این دستگاه‌ها را قادر بسازد تا پایدارتر و کارآمدتر شوند.

انتهای پیام/

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *