یک‌هزار و ۱۹۷ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شد

یک‌هزار و ۱۹۷ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شد

«طیب میرزایی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این میزان اشتغال با بهره‌برداری ۸۰ واحد تولیدی و خروج ۳۵ واحد صنعتی از رکود محقق شده است.

وی ادامه داد: ایجاد یک‌هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی امسال هدفگذاری شده است که در هفت ماه اخیر حدود ۶۵ درصد از برنامه محقق شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: بهره‌برداری از ۱۲۰ واحد صنعتی و خروج ۲۸ واحد تولیدی راکد در سال جاری اولویت‌گذاری شده است.

میرزایی بیان کرد: راهبرد برنامه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی استان امسال واگذاری ۲۵۳ هکتار زمین به متقاضیان است که تاکنون بیش از ۲۱۵ هکتار معادل بیش از ۸۰ درصد واگذار شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشتر زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی در ۲ ماه آخر سال به متقاضیان واگذار می‌شود، پیش‌بینی‌ می‌شود که عرصه واگذاری‌ شده از مرز ۲۵۳ هکتار بگذرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: ۲ هزار و ۹۹ واحد تولیدی در ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی استان مرکزی مستقر شده که ۳۷ هزار و ۶۰۱ نفر در این واحدهای صنعتی اشتغال به‌کار دارند.

میرزایی بیان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی با کمبود اراضی صنعتی مواجه است از دستگاه‌های خدمات‌رسان به خصوص شرکت آب منطقه‌ای و توزیع برق استان انتظار می‌رود نسبت به تامین آب و برق برخی از نواحی صنعتی اقدام کنند تا بتوان اراضی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *