۱۵۰ پروژه صنعتی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

۱۵۰ پروژه صنعتی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، رامین صادقی که ظهر چهارشنبه در جلسه رؤسای مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی سخن می‌گفت، با بیان اینکه در حوزه صنایع بیش از ۱۱۶۰ پروانه بهره برداری صادر شده است، اظهار کرد: واحدهای صنعتی فعال در شهرک‌های صنعتی در حال حاضر از ۸۱ درصد از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۷۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی به ضرورت بروز رسانی و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر شاهد تغییرات گسترده و سریع تکنولوژی هستیم و این امر نشان از از بین رفتن تدریجی صنایع سنتی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از به روز رسانی و پیشرفته کردن تمامی صنایع و امکانات موجود در واحدهای صنعتی استان خبر داد و گفت: هدف اصلی در ارتقا کیفی صنایع، ایجاد صنایع پایدار در استان و تبدیل کردن اردبیل به یک منطقه صنعتی مدرن است که امیدواریم با مساعدت دولت و برنامه ریزی دقیق دستگاه‌های اجرایی این امر تحقق یابد.

صادقی به تعداد طرح‌های تأیید شده صنعتی برای احداث در استان نیز اشاره کرد و افزود: با تحقیقات به عمل آمده و برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر زمینه لازم برای احداث پروژه صنعتی در استان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در جهت توسعه صنایع در اردبیل هر دو هفته یک واحد صنعتی افتتاح و در مجموع ۱۵۰ واحد تولیدی در سال جاری وارد چرخه اقتصادی و صنعتی اردبیل خواهد شد.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *