۲ طرح بزرگ صنعتی در اسفراین‌ اجرا می‌شود

۲ طرح بزرگ صنعتی در اسفراین‌ اجرا می‌شود

به گزارش ایرنا امان الله حسین پور روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح های توسعه ای مجتمع صنعتی اسفراین اظهار داشت: صنایع این شهرستان در سالهای گذشته پیشرفت و توسعه داشته است.

وی با اشاره به رشد ۲ برابری تولیدات مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در یک سال گذشته افزود : پیشرفت صنایع در شرایط سخت اقتصادی قابل تحسین است.
حسین پور از نهایی شدن اجرای طرح صنعتی فولاد کار سیستم در اسفراین خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ صنعتی که اجرای از سال ۸۵ راکد شده بود هفته گذشته در نشستی با مسوولان سازمان گسترش و نوسازی صنایع مراحل اجرایی آن‌ نهایی و ماشین‌آلات موردنیاز نیز خریداری شده است و بزودی در شهرک صنعتی اسفراین نصب می شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: در فاز نخست این طرح صنعتی تولید و فورج قطعات خودرو در این واحد صنعتی انجام می شود.

حسین پور تولید چرخ های قطار در مجتمع صنعتی اسفراین را از دیگر طرح های صنعتی بزرگ صنعتی در آینده نزدیک دانست و افزود: این طرح های صنعتی اشتغال زایی خوبی برای شهرستان دارد.

وی گفت: طرح تولید مخزن سی ان جی ، تولید آهن اسفنجی و تولید ورق های صد زنگ را از دیگر پروژه های در حال پیگیری شهرستان است.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *