احتمال تعطیلی برخی شرکت‌های کوچک آمریکایی در پی مشکلات زنجیره تامین

احتمال تعطیلی برخی شرکت‌های کوچک آمریکایی در پی مشکلات زنجیره تامین

احتمال تعطیلی برخی شرکت‌های کوچک آمریکایی در پی مشکلات زنجیره تامین

با تعطیلات کرونایی، بسیاری از مشاغل کوچک و آسیب پذیر در آمریکا، مجبور به تعطیلی شدند اما اکنون کسب و کارهایی که از این بحران عبور کرده اند با مشکلات زنجیره تامین دست و پنجه نرم می کنند و احتمال توقف فعالیت آنها وجود دارد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یاهوفاینانس، در حالی که شرکت های بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در طول تعطیلات بیشتر مورد توجه قرار می گیرند، این کسب و کارهای کوچک هستند که به گفته برخی "ضربان قلب" اقتصاد هستند به ویژه در دوران همه گیری کرونا.

بسیاری از این شرکت ها در تلاشند تا از بحران زنجیره تامین، و اثرات منفی پس از دوران شیوع کرونا عبور کنند.

بر اساس گزارش انجمن مشاغل کوچک ایالات متحده، 32 میلیون کسب و کار کوچک در این کشور وجود دارد که نزدیک به 61 میلیون کارگر یا حدود 47 درصد نیروی کار را به خدمت گرفته است و این بخش مسئول بیش از 40 درصد از تولید اقتصادی ایالات متحده است.

پیش‌بینی رشد اقتصاد آمریکا در 2021 و 2022 کاهش یافتافزایش تورم تولید کننده در اقتصاد آمریکا

اما با تعطیلات کرونایی، بسیاری از مشاغل کوچک آسیب پذیر، مجبور شدند درهای خود را برای همیشه ببندند.

برای خرده فروشان بوتیک و سایر مشاغل کوچک که برای جذب مشتری رقابت می کنند، فصل تعطیلات می تواند آنها را نجات دهد یا با شکست مواجه کند.

وقتی نوبت به فصل تعطیلات کریسمس می‌رسد، خرید زودهنگام می‌تواند راه حل کلیدی برای یافتن چیزی که مصرف‌کنندگان می‌خواهند و چه زمانی نیاز به آن دارند، باشد.

با ازدحام در بنادر اصلی آمریکا که تیتر اخبار شده و مشکلات زنجیره تامین که تحویل کالاها را به تاخیر انداخته است، بسیاری از خرده فروشان ممکن است نتوانند به طور کامل اجناس خود را انبار کنند.

این امر احتمالاً برای مشتریان، یافتن اجناسی را که دنبال آن هستند، دشوارتر می کند.

صاحب یک کسب و کار کوچک در این باره ابراز نگرانی کرد و گفت که فقط سعی می کند عرضه کافی برای پاسخگویی به تقاضا داشته باشد.

کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ شاهد این تاخیر در تحویل کالاها هستند که فشار بیشتری بر قیمت‌ها وارد می‌کند. ولی برخلاف شرکت‌های چندملیتی و بزرگ، شرکت‌های کوچک فاقد منابع گسترده و اضافی برای مقابله با این طوفان هستند.

با توجه به اینکه بسیاری از رستوران‌ها، مغازه‌ها و سایر کارآفرینان هنوز از اثرات بحران سال 2020 رها نشده اند، کسب‌وکارهای کوچک امسال بیش از هر زمان دیگری به کمک نیاز دارند.

انتهای پیام/

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *