بیش از ۴۶۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان تهران انجام شد

بیش از ۴۶۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان تهران انجام شد

سعید محمدی پور روز چهارشنبه به ایرنا گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری، تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۱۱ مورد بازرسی در سطح استان تهران انجام شده که منجر به تشکیل ۴۰ هزار و ۲۸ پرونده به ارزش بیش از ۱۲هزار میلیاردریال شده است.

محمدی پور با بیان اینکه این تعداد بازرسی درمقایسه بامدت مشابه سال قبل ۳۱درصد رشد را نشان می دهد، افزود: از نظرتعداد پروندها نیز ۲۱ درصد افزایش را در این مدت شاهد هستیم.

وی درخصوص کشف کالای قاچاق اظهار داشت: در این مدت، تعداد ۳۵ هزار و ۹۰۴ بازرسی با تشکیل ۲۷۴ پرونده به ارزش ریالی بیش از هفت هزار میلیارد ریال تشکیل شده است که از نظر تعداد بازرسی ۹درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران خاطر نشان کرد: در مدت مذکور، تعداد ۲۲ هزار و ۱۰۷ مورد شکایت از طریق تلفن یا به صورت حضوری درسازمان صمت استان تهران موردبررسی قرار گرفته است.

وی به انجام ۲۹ هزار و ۸۹۷ گشت مشترک در ۶ ماه نخست سال جاری با مشارکت دستگاههای هم خانواده در بازرسی ها اشاره کرد و گفت: پنج هزار و ۱۷۶ پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از ۲هزار میلیارد ریال تنظیم شده و به مراجع مربوطه ارجاع شده است.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *