روزانه ۲۹ تن مرغ گرم در بروجرد توزیع می‌شود

روزانه ۲۹ تن مرغ گرم در بروجرد توزیع می‌شود

" حمید آزادبخت " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور تامین مرغ مورد نیاز شهروندان بروجردی براساس صورت جلسه ستاد تنظیم بازار با توجه به اینکه بروجرد یک پنجم جمعیت لرستان را دارد روزانه ۲۹ تن مرغ در این شهر توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: از خروج مرغ از شهرستان به صورت زنده، کشتارگاهی، قطعه بندی و منجمد جلوگیری شده و هرگونه قطعه بندی مرغ تا اطلاع ثانوی در فروشگاه‌های عرضه مرغ ممنوع و در صورت مشاهده سهمیه آنها ۱۵ روز قطع می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: با توجه به احتمال افزایش قیمت گوشت قرمز به منظور تامین گوشت قرمز مورد نیاز شهروندان هماهنگی لازم برای تامین گوشت منجمد مورد نیاز فراهم شده است.
آزادبخت تاکید کرد: مقرر شده شرکت گوشت قطعه بندی دام پاک ظرف یک هفته با اخذ مجوز لازم گوشت قرمز کشتار روز را حدود ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه کند.
وی اضافه کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده اداره صمت برای رفاه حال شهروندان کارنظارت و کنترل بازار شب تشدید شده و در سال‌جاری تاکنون ۲ هزار مورد بازرسی انجام و با متخلفان برخورد شده است.

وی ادامه داد: پنج واحد متخلف عرضه گوشت مرغ شناسایی و جریمه عمده فروشان و خرده فروشان مرغ ۴۲۵ میلیون تومان بوده و پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

شهرستان بروجرد دارای ۱۴۷ واحد مرغداری گوشتی است.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *