طراحی نمای سوله و کارخانه

طراحی نمای سوله و کارخانه

آیا طراحی نما سوله و کارخانه باید حرفه ای و توسط متخصصین معماری نما صورت بگیرد؟

هزینه  طراحی و اجرا نمای سوله چقدر می شود؟

ما در این مقاله سعی داریم شما را با طراحی نما کارخانه و سوله و هزینه های آن آشنا کنیم تا آگاهانه و در راستای اهدافتان سوله و کارخانه خود را با بهترین نما و مناسب ترین هزینه  تکمیل کنید.

طراحی نمای سوله

شاید در ابتدا طراحی نما سوله و کارخانه برایتان چندان مورد اهمیت نباشد و به آن فکر نکرده باشین، اما با کمی مطالعه و تحقیق به این مهم می رسید که نمای کارخانه شما بسیار با اهمیت است.

طراحی نمای سوله بصورت حرفه ای، علاوه بر کاهش هزینه های اجرا و کاهش پرتی مصالح یک امتیاز و برتری برای برند شما خواهد بود که شما را متمایز از رقبا می کند. این نکته را در نظر داشته باشین اولین چیزی که توجه ناظرین و مهمان ها را جلب می کند، نمای بیرونی سوله می باشد. نمای سوله های صنعتی باید بصورتی طراحی شود که بیانگر نوع فعالیت و در راستای برندسازی شما صورت گیرد تا هویت و اعتبار برند شما را بازگو کند.

انواع طراحی نمای سوله

1-نمای سوله با سنگ:

طراحی نما سوله با سنگ به علت هزینه بالا معولا مورد تایید کارفرما نخواهد بود اما این نکته که سنگ مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی و  شرایط آب و هوایی مختلف دارد سبب شده که از اهمیت خاصی برخوردار باشد. همچنین زیبایی و شکوهی که نمای سنگ برای سوله به همراه دارد قابل مقایسه با سایرمتریال و مصالح ساختمانی نیست. طراح نمای شما می تواند از نمای سوله با سنگ در قسمت های خاصی و بصورت ترکیبی با سایر مصالح استفاده کند.

2- نمای سوله با آجر:

نمای بیرونی سوله باید مقاومت بالایی داشته باشد و استفاده از آجرنمای نسوز در این امر بسیار کمک کننده خواهد بود. نمای سوله مدرن با استفاده از آجرها می توانید زیبا، شیک و مقرون به صرفه باشد. آجر نمای سوله از کارخانه شما در برابر شرایط مختلف جوی و خطراتی همچون آتش سوزی، سیل و باران های شدید محافظت می کند.

3- نمای سوله با کامپوزیت

امروزه با پیشرفت متریال و مصالح ساختمانی، استفاده از ورق های سبک و ضد آب کامپوزیت برای نما بسیار محبوب شده است. طراحی نمای کامپوزیت دست طراح را برای طراحی  یک نمای کارخانه مدرن باز می گزارد زیرا انعطاف پذیر است و امکان اجرای طیف گسترده ای از طرح ها را دارد.

طراحی نما سوله

 هزینه طراحی و اجرای نمای سوله:

نمای کارخانه مدرن در راستای افزایش اعتبار و برند سازی کارخانه شما بسیار حائز اهمیت است.

توجه داشته باشین قبل از اقدام به طراحی نما حدود هزینه ها و بودجه طراحی و اجرا نما را برآورد کنید و با یک متخصص طراحی نمای سوله مشورت کنید. طراحان نما به شما کمک میکنند که متناسب با بودجه،سلایق شما و هویت کارخانه شما به بهترین طراحی برسید.

هزینه نمای دیوار کارخانه به سبک طراحی، متریال مورد استفاده و وسعت دیوارها بستگی خواهد داشت.

گروه معماری زوم لایت با بهره مندی از متخصصین حوزه معماری و عمران با سابقه درخشان در طراحی و نورپردازی نما یاریگر شما در مسیر طراحی تا اجرای نما هستند.اگر علاقه مند یه دریافت مشاوره رایگان هستین، پشتیبانی تیم معماری زوم لایت پاسخگو شما عزیزان خواهد بود.

شماره تماس پشتیبانی تیم زوم لایت:09120870385

 

 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *