مجوز ۱۴۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرستان کمیجان صادر شد

مجوز ۱۴۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرستان کمیجان صادر شد

«غلامرضا خسروبیگی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های تولیدی و صنعتی زمینه اشتغال ۱۹۰ نفر در کمیجان فراهم می‌شود.
وی در بخشی از سخنانش گفت: ۹۳۰واحد صنفی در کمیجان نیمه نخست امسال بازرسی شدند و ۵۷ پرونده تخلف در این راستا تشکیل شده است.

سرپرست اداره صمت کمیجان افزود: شمار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۲۴ اداره صنعت معدن وتجارت این شهرستان امسال ۴۱ مورد بوده که ۲۷ مورد آن تخلف گزارش شده است.
خسروبیگی اظهار داشت: همچنین امسال ۹۳۰مورد بازرسی از سوی گشت‌های مشترک در کمیجان انجام شده و تعداد ۵۷ فقره پرونده به ارزش ریالی ۷۰۷ میلیون و ۵۲۰ هزارریال با عناوین گران‌فروشی ،کم‌فروشی و صادر نشدن فاکتور به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی همچنین افزود: در راستای طرح تنظیم بازار در این شهرستان نخست امسال ۱۲۲تن شکر،۶۰ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج هندی و۴۷هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج تایلندی،مرغ منجمد۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم،گوشت منجمد ۲ تن،قند شکسته ۳۲ تن،روغن جامد خانوار ۲۷ تن و روغن صنف ۲۰ تن با قیمت مصوب با نظارت اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان در بین شهر و روستاهای تابع توزیع شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت کمیجان عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان تماس برقرار کنند.

کمیجان واقع در ۱۰۱ کیلومتری اراک دارای ۳۹ هزار نفر جمعیت است.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *