واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی رضی مشگین شهر افزایش یافت

واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی رضی مشگین شهر افزایش یافت

واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی رضی مشگین شهر افزایش یافت

اردبیل – ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از رشد چشمگیر واگذاری و احداث واحدهای صنعتی در ناحیه صنعتی رضی شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ارژنگ عزیزی در بازدید از این شهرک افزود: تا چهار سال قبل هیچ واحدی در ناحیه صنعتی رضی استقرار پیدا نکرده بود ولی هم اکنون ۲۱ قرارداد واگذاری زمین صنعتی در اختیار سرمایه گذاران برای اجرای طرح های صنعتی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: چهار واحد صنعتی از این تعداد در سال گذشته به بهره برداری رسیده که سه مورد از آنها برای سال جاری درخواست طرح توسعه کرده‌اند و پیگیری تسهیلات بانکی مورد نیاز آنها اولویت کاری مسئولان است.

وی افزود: سه مورد از قراردادهای واگذاری نیز در دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شد که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند و تسهیلات بانکی ۲ مورد از آنها به عاملیت صندوق کارآفرینی امید در دست بررسی است که در این بازدید بر تسریع در پرداخت آنها تاکید شد.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به استقبال خوب سرمایه‌گذاران از این ناحیه صنعتی گفت: حدود ۴۰ هکتار از اراضی راه و شهرسازی در مجاورت ناحیه صنعتی برای توسعه شناسایی شده که اقدامات اولیه برای تملک و خرید آن و تامین سایر زیرساخت‌های لازم از جمله تامین آب مورد نیاز شروع شده و در دست مطالعه و اقدام می باشد.

‌وی تاکید کرد: طرح توسعه ناحیه صنعتی رضی بواسطه استقبال بسیار خوب سرمایه گذاران جزء اولویت های مسئولان است.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *