چاپ جعبه راهی نوین برای بسته ‌بندی محصولات شما

چاپ جعبه راهی نوین برای بسته ‌بندی محصولات شما

چکیده: مهرسام چاپ از پیشتازان صنعت چاپ و بسته ‌بندی در کشور است. این شرکت بزرگ و فعال در زمینه طراحی گرافیک، بسته‌بندی محصول و چاپ افست از تمام جنبه‌های موردنیاز برای ارائه باکیفیت‌ترین خدمات چاپی بهره‌مند است. تیم متخصص و بااستعداد این شرکت تمامی نیازها و انتظارات مشتری را با پیاده‌سازی ایده‌های خلاقانه مرتفع می‌سازد.

بسته ‌بندی هر محصول مهم‌ترین پروسه در عرصه تولید تا فروش آن است. هرچه کیفیت بسته ‌بندی محصولات عرضه‌شده بهتر باشد، فروش آن‌ها بیشتر خواهد شد. قطعاً مشتری به‌خوبی درک خواهد کرد که محصولات دارای بسته ‌بندی باکیفیت و جذاب، ارزش خرید کردن را دارند. وقتی تولیدکننده به نحوه عرضه محصولات خود اهمیت می‌دهد، قطعاً محصول باکیفیت و خاصی برای فروش دارد. چاپ جعبه یک راه نوین برای بسته‌ بندی محصولات شما است و می‌تواند هویت کسب‌وکار شما را به شکل قابل‌توجهی ارتقا دهد. درصورتی‌که به دنبال ایجاد یک هویت قدرتمند برای تجارت خود هستید، می‌توانید از چاپ جعبه‌های مخصوص برای محصولات خود استفاده کنید. با ما همراه باشید تا ضمن بررسی این راهکار نوین، بهترین چاپخانه برای سفارش جعبه را نیز معرفی کنیم.

چاپ جعبه

چاپ جعبه چه اهمیتی دارد؟

هدف از بسته‌ بندی هر محصول تولیدی مراقبت از سلامت آن در حین حمل‌ونقل و فاکتورهایی از این قبیل است، اما لازم است بدانید که کیفیت و جذابیت بسته بندی محصولات، تأثیر قابل‌توجه و شگفت‌آوری در فروش آینده هر کسب‌وکار دارد. استفاده از جعبه‌های مقوایی سخت و محکم با چاپ‌های رنگی و زیبا یک راهکار هوشمندانه و استراتژیک در حوزه بازاریابی است و می‌تواند زمینه‌ساز یک تبلیغات محیطی گسترده برای کسب‌وکار شما باشد. بسیاری از صاحبین برندها و کسب‌و‌کارهای فروش برای انجام تبلیغات محیطی از کیسه‌های پلاستیکی چاپ‌دار استفاده می‌کنند. این در حالی است که استفاده از جعبه‌های مقوایی چاپ‌دار برای خود شما نیز به عنوان صاحب کسب‌وکار جذابیت بسیاری دارد. طبیعتاً چاپ جعبه و بسته‌بندی با استفاده از چنین متریالی ارزش محصول شما را ارتقا می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این جعبه‌ها بدون هزینه‌های اضافی برای بازاریابی، تبلیغاتی مؤثر و نتیجه‌گرا داشته باشید. چنین جعبه‌هایی برای بسته‌ بندی محصول، مشتری را برای خرید یک جعبه مجزا به عنوان پک کادویی ‌بی‌نیاز می‌سازد.

نوع جعبه بسته بندی

آنچه در طراحی و چاپ انواع جعبه‌های بسته ‌بندی تبلیغاتی و فانتزی موردتوجه قرار می‌گیرد، قابلیت سفارشی‌سازی این متریال‌ها متناسب با نیاز کاربری هر کسب‌وکار است. شما می‌توانید در کنار یک بسته‌بندی حرفه‌ای و لاکچری اطلاعات محصول و برند خود را روی جعبه چاپ کنید. معمولاً در این نوع جعبه‌های بسته‌بندی از متریال‌هایی مانند: مقوای کرافت، متالایز، اینتربرد و مقوای لمینتی استفاده می‌شود. در بسته‌ بندی محصولات مختلف می‌توان از هر نوع مقوایی استفاده کرد اما زمانی که یک جعبه با هدف تبلیغات یک برند مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید کیفیت مرغوبی داشته باشد. مقواهای اینتربرد برای تولید جعبه‌های بهداشتی که دارای روکش سلفون هستند، انتخاب ایده‌آلی به‌نظر می‌رسند یا مقوای کرافت احساس نوستالژیک و زیبایی را به مشتری القا می‌کند. درکل برای ‌بسته‌بندی‌های باکیفیت و حتی صادراتی از این متریال‌های مقوایی استفاده می‌شود. ساختار جعبه نیز باتوجه به نیاز مشتری در فرم‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید هنگام سفارش چاپ جعبه، نوع ساختار آن را نیز سفارشی‌سازی کنید.

نوع چاپ جعبه

بعد از طراحی ساختار جعبه نوبت به طراحی چاپ روی این متریال می‌رسد. چاپ روی جعبه‌های مقوایی معمولاً از نوع چاپ افست است. در این نوع چاپ طرح موردنظر روی صفحه‌های فلزی مخصوص بر روی کارتون یا مقوا قرار می‌گیرد و شما می‌توانید چاپ رنگی باکیفیت و وضوح بالا داشته باشید. مهم‌ترین مزیتی که در چاپ افست موردتوجه قرار می‌گیرد، تثبیت رنگ روی کاغذ است. شما می‌توانید با اطمینان از یک تصویر چاپی باکیفیت از دستگاه‌های به‌روز در این نوع چاپ جعبه استفاده کنید. هرچه کیفیت چاپ و طرح و رنگ آن جذاب‌تر باشد، ارزش محصول بسته‌بندی بیشتر می‌شود؛ به همین خاطر توصیه می‌شود چاپخانه‌ای را برای چاپ محصولات بسته‌بندی خود انتخاب کنید که از گرافیست‌های حرفه‌ای بهره‌مند بوده و به تجهیزات چاپ به‌روز و مدرن مجهز باشد. طراحی و چاپ جعبه و کارتون‌های بسته‌بندی محصول در سایزها و گرماژ مختلف در تعداد موردنظر شما به صورت جزئی و عمده انجام می‌شود.

هزینه چاپ جعبه

هزینه چاپ جعبه

درصورتی‌که قصد چاپ کارتون و جعبه بسته ‌بندی را دارید، بهتر است قبل از قیمت به خروجی کار توجه داشته باشید. برای یک خروجی رضایت‌بخش باید از طرح‌های خلاقانه برای چاپ، متریال‌های باکیفیت برای ساخت جعبه، نوع و مدل جعبه متناسب با نوع محصول و کاربرد آن و فاکتورهایی از این قبیل توجه داشته باشید، اما به‌هر‌حال قیمت نیز فاکتور مهمی است که موردتوجه قرار می‌گیرد. هزینه این نوع چاپ به نوع طرح، نوع محصول، زمان و انرژی صرف‌شده برای طراحی و فاکتورهایی از این قبیل بستگی دارد. بهتر است مرجعی را برای چاپ کارتن و جعبه انتخاب کنید که مطمئن باشید بالاترین کیفیت در چاپ و طراحی جعبه و کارتون را با منصفانه‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

بهترین چاپخانه برای سفارش جعبه

مهرسام چاپ از پیشتازان صنعت چاپ و بسته ‌بندی در کشور است. این شرکت بزرگ و فعال در زمینه طراحی گرافیک، بسته‌بندی محصول و چاپ افست از تمام جنبه‌های موردنیاز برای ارائه باکیفیت‌ترین خدمات چاپی بهره‌مند است. تیم متخصص و بااستعداد این شرکت تمامی نیازها و انتظارات مشتری را با پیاده‌سازی ایده‌های خلاقانه مرتفع می‌سازد. این شرکت چاپ از جدیدترین تجهیزات فناوری تشکیل شده و ضمن چاپ پیشرفته از بهترین نرم‌افزارها برای طراحی گرافیکی استفاده می‌کند؛ به همین خاطر تمامی نیازهای منحصربه‌فرد مشتریان خود را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات حرفه‌ای و خلاقانه تیم متخصص و کاربلد این شرکت چاپ، به تجربه ایده‌آلی در بسته بندی محصولات خود برسید. از دیگر خدمات دپارتمان چاپ شرکت مهرسام چاپ می‌توان به طراحی کاتالوگ و بروشور، طراحی لوگو و برندبوک، طراحی ساک دستی تبلیغاتی و سایر المان‌ها در کنار طراحی و چاپ جعبه بسته‌ بندی اشاره کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع به چاپ جعبه بسته ‌بندی و مزایای استفاده از آن در افزایش فروش و تسریع در روند برندسازی کسب‌وکارهای مختلف صحبت کردیم. برای این‌که بتوانید یک هویت قدرتمند از خود بسازید و فروش آتی خود را تضمین کنید یا به‌عبارتی از مشتریان بالفعل خود یک مشتری بالقوه بسازید، بهتر است که محصولات خود را با بسته‌ بندی‌های شیک، لاکچری و جذاب عرضه کنید. انواع جعبه مقوایی بسته‌ بندی به شما امکان می‌دهد که تمامی اهداف تجاری خود را محقق سازید. برای این منظور می‌توانید از خدمات چاپ شرکت بزرگ مهرسام چاپ استفاده کنید. این شرکت تمامی خدمات خود را باکیفیت بالا و قیمت منصفانه ارائه می‌دهد. ۰۲۱۵۱۷۹۵۰۰۰ – ۰۹۱۲۰۰۵۹۳۱۷

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *