کاهش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو

کاهش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو

کاهش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو

به اعتقاد فعالان بازار با وجود افت قیمت ها هنوز خرید و فروش خودرو رونق نداشته و مصرف کنندگان برای خرید محصول دست نگه داشته اند.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم بازار امروز خرید و فروش خودرو در برخی از محصولات شاهد افت قیمتی بوده است البته به اعتقاد فعالان بازار با وجود افت قیمت هنوز خرید و فروش خودرو رونق نداشته و مصرف کنندگان برای خرید محصول دست نگه داشته اند. در بازار امروز خرید و فروش خودرو کوییک آر 170 میلیون تومانT کوییک معمولی با کاهش 2 میلیون تومانی 167 میلیون تومانT تیبا صندوقدار با کاهش یک میلیون تومانی به 143 میلیون تومان و تیبا 2 با کاهش 2 میلیون تومانی 154 میلیون تومان به فروش می رسد .

علاوه بر این در محصولات ایران خودرو نیز بازار شاهد افت قیمت در تعدادی از خودروها بوده است بر همین اساس سمند ال ایکس با کاهش 3 میلیون تومانی با قیمت 260 میلیون تومان، رانا پلاس با کاهش 2 میلیون تومانی 268 میلیون تومان، دنا معمولی 324 میلیون تومان و پژو 206 تیپ 2 با کاهش 4 میلیون تومانی با قیمت 242 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با کاهش یک میلیون تومانی 287 میلیون تومان و پژو 206 صندوقدار با قیمت 283 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

البته امروز بازار خودرو با افزایش قیمت دلار نیز روبه‌رو بوده است که این موضوع اثر منفی خود را بر بازار خواهد گذاشت و در حال حاضر به دلیل رکود، بازار شاهده افزایش قیمتی در خودروها نیستیم اما با روند صعودی قیمت دلار باید دید وضعیت قیمت ها در بازار به چه سمتی خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *