یک شرکت اقلامی به ارزش سه میلیارد ریال به مناطق محروم دزفول اهدا کرد

یک شرکت اقلامی به ارزش سه میلیارد ریال به مناطق محروم دزفول اهدا کرد

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام دزفول روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این شرکت صنعتی در راستای عمل به رسالت‌های اجتماعی، بخشی از اقلام‌ مورد نیاز خانه بهداشت، مدرسه و مسجد مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان را تامین کرد.

علیرضا فروغی‌راد ادامه داد: این اقلام شامل کولر، فرش، رایانه، آبسردکن، ویدئو پروژکتور، سرویس میز، فایل اداری و چاپگر بودند که توسط شرکت تامین و به مناطق محروم اهدا شدند.

وی گفت: این شرکت که وابسته به بنیاد مستضعفان کشور است، توجه ویژه‌ای به رفع نیازهای ضروری اماکن‌ عام المنفعه کم برخوردار از قبیل روستاهای شهرستان دزفول دارد و این اقدامات را ادامه خواهد داد.

کارخانه صنعتی دوده فام دزفول به عنوان چهارمین کارخانه تولید کننده دوده صنعتی در ایران در سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول به بهره‌برداری رسید.

سومین خط تولید شرکت صنعتی دوده فام دزفول با ظرفیت ۲۰ هزارتن در سال، ۱۱ شهریور امسال در آیینی با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور بهره برداری شد.

فتاح در این آیین با بیان اینکه بخشی از درآمد کارخانه دوده فام برای محرومیت زدایی در دزفول استفاده خواهد شد، گفته بود: باید علاوه بر کارخانه به اطراف آن نیز توجه کنیم و نیازهای شهرهایی نظیر دزفول را هم ببینیم.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *