۶۷۱ تن کالای اساسی امسال در شهرستان خنداب توزیع شد

۶۷۱ تن کالای اساسی امسال در شهرستان خنداب توزیع شد

«مرتضی فراهانی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقلام شامل برنج، شکر، قند، چای و روغن بوده که در مراکز عرضه این شهرستان در مناطق شهری و روستایی توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی بیان داشت: برخی از این میزان کالای توزیع شده شامل ۱۰۹ تن برنج، ۳۵ تن قند، ۲۸ تن روغن صنفی و خوراکی و ۳ تن گوشت منجمد بوده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خنداب اظهار داشت:در این بازه زمانی ۱۱۵ مورد پروانه نیز صادر و یا تمدید شد.

فراهانی عنوان کرد: ۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفته که ۴۵ مورد به دلیل کم فروشی، گرانفروشی و همچنین ۳۶ فقره نانوایی به دلیل تعطیلی خودسرانه به تعزیرات معرفی شدند.

وی ادامه داد: ۲۰۰ نفر متقاضی دریافت تسهیلات،۵۰۰ میلیون ریالی رشته قالیبافی هستند که تاکنون ۱۵ متقاضی توانستند از مزایای این تسهیلات بهره‌مند شوند و همچنین در این مدت ۶۰ فقره کارت مهارت قالیبافی در راستای ایجاد اشتغال صادر شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خنداب تصریح کرد: سه مجوز برداشت ماسه‌های رودخانه‌ای نیز امسال از سوی این ارگان صادر شد.

۹ هزار و ۲۰۰ تن انواع کالاهای اساسی امسال با قیمت دولتی در استان مرکزی توزیع شده است.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی، سه هزار و ۸۴۶ تن برنج و پنج هزار و ۳۵۵ تن شکر امسال با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در راستای جلوگیری از افزایش قیمت این محصولات در استان مرکزی توزیع شد.

«غلامرضا ملکی» گفته است، اکنون مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان مرکزی وجود ندارد و سه هزار تن انواع کالاهای اساسی در انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی این استان ذخیره سازی شده و واردات این کالاها به استان در حال انجام است.

شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی، حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *