انواع گن در فروشگاه اینترنتی لناسنتر

Free

توضیحات

قیمت : Free
تاریخ : 14/05/2023
مکان : تهران

فروشگاه اینترنتی لناسنتر افتخار دارد پس از سالها تجربه و تلاش در عرصه تولید و پخش لباس زیر به یک برند معتبر در این زمینه شود. همچنین با ایجاد شعب، مرکز پخش، پرسنل مجرب و متخصص و با داشتن تنوع بیش از 6000 قلم کالا مربوط به لباس زیر که شامل انواع لباس زیر زنانه و شلوارک مردانه و جوراب مردانه و همچنین لباس زیر دخترانه و پسرانه و بچه‌گانه در خدمت مشتری برتر باشد.

گن شورتی نوع خاصی از شورت است که علاوه‌ بر این‌که نقش لباس زیر را ایفا می‌کند؛ در قسمت کمر دارای کمربند بلندی است که به خوبی روی شکم و پهلو‌ها را پوشش می‌دهد. این گن بلند متصل به شورت معمولاً محکم و کشسانی است. این گن نیز نوعی گن لاغری زنانه است که به جمع نمودن شکم و پهلوها کمک می‌کند. همچنین می‌توان با پوشیدن این لباس زیر، اندامی زیبا و خوش‌فرم را با ایجاد لاغری در نواحی شکم و پهلو به دست آورد.

اغلب گن‌های شورتی دارای مواد کشسانی هستند و مانند یک شورت معمولی پوشیده می‌شوند. برخی از انواع آن در قسمت شکم دارای تعدادی قزن یا گیره هستند که باید پس از پوشیدن، آن‌ها را با توجه به میزان فشردگی که در ناحیه شکم می‌خواهید ایجاد نمایید؛ روی ردیف مناسب ببندید.
آدرس سایت ما:
https://lenacenter.com/womens-apparel/women-lingerie/women-shapewear/

هنگام تماس با فروشنده برای معامله ، از سایت آگهی صنعتی نام ببرید

 

مکان

تهران
یک نظر بنویسید
نکات ایمنی برای معامله
  1. در ملاقات با فروشنده از مکان امن استفاده کنید
  2. از معاملات نقدی خودداری کنید
  3. مراقب پیشنهادات غیرواقعی باشید