انواع گن ساعت شنی در سایت فیت گن

Free

توضیحات

قیمت : Free
تاریخ : 14/05/2023
مکان : تهران

از انواع گن ساعت شنی لاغری میتوان به گن ساعت شنی تاپی ، گن ساعت شنی شکمی اشاره کرد. گن ساعت شنی لاغری برای افرادی که چند هفته از عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک یا لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی آنها گذشته و رخم هایشان خوب شده و می خواهند بدنشان خوب فرم بگیرد بسیار مفید است. این گن لاغری همچنین برای مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند و افتادگی و شل شدگی شکم دارند و میخواهد این مشکل را سریع تر حل کنند خیلی عالی است.

گن های ساعت شنی اصل آنچری با تکنولوژی دبل کمپرس تولید شده اند و لایه های آن از جنس لاتکس و اسپاندکس به کار رفته است که بسیار در امر چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن موثر است . شما به محض پوشیدن گن ساعت شنی شاهد کاهش سایز 1 الی 2 سایز می باشید.

جواب این سوال در گن های ساعت شنی اصل کاملا مشخص است وقتی شما قزنها را جلو میروید به این معنی نیست که گن کش آمده بلکه خود فرد بصورت واقعی سایز کم میکند. و زمانیکه شش ردیف قزن جلو میرود حداقل 8 سانت بصورت واقعی و حداکثر 15 سانت دور شکم کوچک تر میشود. پس قدرت جمع کنندگی گن های ساعت شنی خیلی بالاست. یکی دیگر از مزایای گن های ساعت شنی استفاده از آن ها بعد از عمل زایمان میباشد. خیلی خانمها کمردرد, افزایش ورم و سایز شکم و پهلو بسیار رنجشان میدهد.

فروشگاه اینترنتی فیت گن با چندین سال سابقه در زمینه انواع گن لاغری ،گن ساعت شنی ، گن شلواری ، گن بازو و انواع شورت پروتزدار در خدمت شما عزیزان و همراهان گرامی بوده است.

آدرس سایت ما:
https://fitgen.ir/product-category/%DA%AF%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D8%B4%D9%86%DB%8C/

هنگام تماس با فروشنده برای معامله ، از سایت آگهی صنعتی نام ببرید

 

مکان

تهران
یک نظر بنویسید
نکات ایمنی برای معامله
  1. در ملاقات با فروشنده از مکان امن استفاده کنید
  2. از معاملات نقدی خودداری کنید
  3. مراقب پیشنهادات غیرواقعی باشید