پیشرفت مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهید سلیمانی اردکان به ۶۰ درصد رسید

پیشرفت مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهید سلیمانی اردکان به ۶۰ درصد رسید

پیشرفت مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهید سلیمانی اردکان به ۶۰ درصد رسید

یزد – ایرنا – پیشرفت فیزیکی مجمتع فرهنگی، ورزشی و رفاهی سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده فقید نیروهای سپاه قدس که در زمینی به مساحت ۴۳ هکتار با ۳۰ هزار مترمربع زیربنا در شهرستان اردکان در حال ساخت است، به ۶۰ درصد رسید.

مجری ساخت مجتمع یادشده بعداز ظهر پنجشنبه در بازدید تعدادی از خبرنگاران اعزامی استان یزد و اردکان از این طرح مهم که در چارچوب مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی و معدنی استان در شهرستان اردکان در حال ساخت است، گفت: عملیات اجرایی این مجموعه سال ۹۸ در پنج مرحله آغاز شد.

نبی کاشی ساز، افزود:در اجرای این طرح ساخت سالن چند منظوره ورزشی با گنجایش ۶ هزار نفر، استخر سرپوشیده با امکانات جانبی، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت یک هزار نفر، سالن های پذیرایی با گنجایش بیش از یک هزار تن ، محوطه سازی و فضاهای تفریحی پیش بینی شد.

به گفته وی برای ساخت مجتمع یادشده که در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ شمسی به بهره برداری می رسد،۲۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شد که تاکنون نیمی از این مبلغ صرف ساخت آن شده است.

کاشی ساز تاکید کرد که هزینه های ساخت مجتمع را بخش خصوصی همکار شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان تامین و پرداخت می کند.

وی تصریح کرد: یکی از مراحل ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهید سلیمانی اردکان ، سالن های ورزشی سرپوشیده ۶ هزار نفری با ۲ هزار مترمربع زیربناست که طبق استانداردهای جهانی در حال ساخت است.

توسعه ورزش اردکان درصدر تعهدات اجتماعی قرار دارد

همچنین مشاور امور ورزشی شرکت معدنی و صنعتی چادرملوی اردکان در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد که در حوزه تعهد اجتماعی توسعه ورزش شهرستان در صدر قرار دارد و اولویت بعدی در افق بلند مدت دیگر مناطق استان یزد است .

به گزارش ایرنا ، محمدرضا شریف افزود: با نظر موافق مدیرعامل شرکت ، دیگر مدیران فعالیت خود را در تدوین برنامه ای جامع در حوزه ورزش آغاز کردند و با تامین نیروهای انسانی در دیگر مناطق از جمله در شهرستان های بهاباد و اردکان ، بخش های خرانق ، عقدا و روستای ساغند اردکان بستر مناسبی برای فعالیت ها در این حوزه به عنوان مسئولیت اجتماعی فراهم شد .

وی از جمله آثار این فعالیت ها را که با همکاری مسئولان اردکان محقق شد، شروع فعالیت باشگاه ورزشی ذکر کرد که به گفته وی این کار تاثیر مستقیمی برای شادی و نشاط مردم منطقه به همراه داشت .

به گفته مشاور امور ورزشی شرکت یادشده در این مورد تیم های متعددی از جمله والیبال و بدمینتون شکل گرفت و سایر رشته ها هم در مرحله استعدادیابی قرار دارد، امید می رود مراحل شکل گیری سریع تر انجام شود که از جمله فعالیت ها ، ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی شهید سلیمانی است .

شریف یادآور شد: این مجتمع اثری ماندگار و در شان مردم اردکان و استان یزد است و مرحله دوم آن متناسب با نیازهای شهر مجموعه آبی و استخر بین‌المللی ساخته می شود .

وی با اشاره به اینکه شرکت یادشده در حوزه ورزش کارگری هم از بدو تاسیس تاکنون عملکرد قابل قبولی عرضه کرد، یادآور شد: در حوزه ورزش خارج از چادرملو بیشتر حمایت های مالی از ورزش شهرستان بر حسب نیاز صورت گرفت و عملا کار زیرساختی انجام نشد .

۲۵۰ واحد صنعتی و ۱۸۵ واحد معدنی در اردکان فعال است.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *