یکهزار و ۹۸۰ طرح زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال اجرا است

یکهزار و ۹۸۰ طرح زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال اجرا است

به گزارش ایرنا، علی رسولیان روز چهارشنبه در جریان بازدید از طرح های صنعتی و تولیدی در سفر به شهرستان دامغان به خبرنگاران بیان کرد: زیرساخت ها از مهمترین گام‌ها و الزامات توسعه نواحی صنعتی است که امسال نیز تعدادی طرح جدید زیرساختی با تامین اعتبار ۶۰ هزار میلیارد ریال در دستور کار است تا نیازهای اولیه سرمایه‌گذاران شامل آب، برق و گاز تامین شود.

وی اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دولت نگاه ویژه به طرح‌های زیرساختی صنعتی دارند که با این نگاه، امسال بودجه زیرساختی کشور ۵۰ درصد افزایش یافته است.

رسولیان بیان کرد: در بخش زیرساختی شهرک صنعتی دامغان نیز ۱۴۰ میلیارد ریال طرح به همراه طرح مشارکت در پست برق در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع برق رسانی به تعدادی از واحدهای صنعتی با توجه ویژه استاندار سمنان در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال با بهره‌برداری پست برق این شهرک، مشکل شرکت‌های علاقمند به سرمایه‌گذاری نیز رفع می شود.

رسولیان ادامه داد: افزایش زیربنای شهرک ها و نواحی صنعتی دامغان یکی دیگر از برنامه‌های در دست انجام است که در ۲ شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان دامغان برنامه توسعه ۵۸۰ هکتار در نظر گرفته شده است که پس از تصویب در مجمع عمومی سازمان‌ صنایع کوچک عملیاتی و اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: توسعه اقتصادی و صنعتی استان سمنان از رویکردهای اصلی مسوولان استان است و برنامه ریزی خوبی در این زمینه انجام شده است.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سفری ۲ روزه از واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان از غرب تا شرق این استان بازدید و چندطرح توسعه و تولیدی را بهره برداری می کند. وی در اولین روز از سفر خود در شهرستان های گرمسار، آرادان، سرخه و سمنان حضور یافت و امروز در دومین روز سفر برنامه هایی در شهرستان های دامغان و شاهرود دارد.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *