یک شرکت در تبریز موفق به تولید دیگ‌های بخار و مخازن تحت فشار شد

یک شرکت در تبریز موفق به تولید دیگ‌های بخار و مخازن تحت فشار شد

رحیم خوش خلق، مدیرعامل این شرکت صنعتی روز چهارشنبه به ایرنا گفت: حدود ۱۵ مدل بویلر روم از جمله دیگ های بخار، مخازن تحت فشار و مبدل های حرارتی را تولید می کنیم.

وی افزود: محصولات تولیدی ما در صنایع پتروشیمی، پالایشگاه ها، صنایع غذایی و خشکشویی ها مورد استفاه است.

وی اضافه کرد: این شرکت موفق به طراحی و تولید دیگ های ترکیبی واترتیوب و فایرتیوب شده است که به لحاظ راندمان قابل رقابت با بویلرهای تولید اروپا هستند.

خوش خلق گفت: با همکاری شرکت «آستابوی اتریش» برای اولین بار در ایران این فناوری را به مرحله تولید رسانده ایم.

وی ادامه داد: در این مجموعه ۱۳۰ نفر از متخصصان صنعتی سالانه بیش از ۲ هزار تن محصول تولید می کنند که حدود ۴۰۰ تن آن به کشورهایی از قبیل جمهوری های آذربایجان و ارمنستان و سوریه و اتیوپی صار می شود.

وی افزود: استفاده از انواع دستگاه های خودکار و تجهیزات روز دنیا وجه تمایز این شرکت با تولیدکنندگان دیگر است، به گونه ای که ۷۵ درصد جوشکاری مخازن تولیدی ما به صورت ماشینی و مطابق با استانداردهای روز دنیاست.

مدیرعامل این شرکت صنعتی توضیح داد: متخصصان این شرکت با استفاده از دانش فنی و تخصص خود حتی دستگاه های مورد استفاده را نیز بومی سازی و صفر تا صد دستگاه سی ان سی پلاسما را در خود شرکت تولید کرده اند.

وی اضافه کرد: با فعالیت این شرکت و اجرای برنامه های توسعه آن سالانه از خروج بیش از ۲ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می شود.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *