۷۶ تُن کالای اساسی در اشنویه توزیع شد

۷۶ تُن کالای اساسی در اشنویه توزیع شد

حامد رمضانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام شامل ۵۱ تُن برنج هندی و ۲۵ تُن شکر است که در مراکز عرضه این شهرستان در مناطق شهری و روستایی توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون با تشدید بازرسی‌ها و اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، اصناف، مرغداری‌ها و واحدهای شن و ماسه این شهرستان به پرداخت بیش‌از ۱۷ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال جریمه محکوم و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه افزود: در قالب این تعداد بازرسی ۹۶ پرونده تخلف با موضوع تهدید سلامت مردم، گرانفروشی، احتکار و دیگر موارد در گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان، اصناف و دیگر ارگان‌های مربوطه در این شهرستان در این مدت تشکیل شده است.

رمضانی، با بیان اینکه مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند، اظهار داشت: پرونده‌های تشکیل شده در مورد تخلفات صنفی در اسرع وقت و به‌ صورت ویژه رسیدگی و مجازات‌های قانونی طبق مقررات، اِعمال می‌شود.

وی گفت: تاکنون در این شهرستان ۱۳ هزار و ۶۱۷ کارت الکترونیکی بازرگانی صادر و تحویل مرزنشینان شده‌ است و ۲ هزار و ۵۱۲ کارت سرپرست خانوار نیز در این حوزه آماده چاپ است.

وی افزود: برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان و نظارت بر اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا این اداره از آمادگی لازم برخوردار بوده و گشت‌های مشترک را همانند روزهای نخست ادامه خواهد داد.

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *