توضیحات

قیمت : تومان20,000,000
نوع : سایر
تاریخ : 23/11/2022
وضعیت : سایر
مکان : تهران – خیابان آزادی – ضلع غربی دانشگاه شریف – بلوار جواد اکبری – ابتدای کوچه اتکا – پلاک ۷ – برج بنتک

تکامل نیازها و انتظارات مشتری، حتی پیشرفته‌ترین سازمان‌ها را برای ادامه حیات در عصر دیجیتال به چالش می‌کشد. سازمان‌ها برای بقا به نوآوری و تغییر پیوسته نیازمند هستند. افزایش سرعت تغییرات در بازارهای مختلف، باعث نیاز به افزایش سرعت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها شده است. این نیاز نه صرفاٌ در حوزه توسعه نرم‌افزار، بلکه در صنایع، مدارس، شرکت‌ها و ادارات نیز مشهود است و مواجهه و تطابق با این تغییر، صرفاً با تغییر ابزاری قابل حصول نبوده و نیازمند تحول رویکرد و ساختار است.

متدولوژی‌های چابک، روش‌ها و قواعدی موثر برای افزایش توانایی واکنش سریع به تغییر هستند و به عنوان روشی برای موفقیت در یک محیط نامطمئن و آشفته به‌کار گرفته می‌شوند.

پیاده‌سازی یک ساختار فرآیندی چابک، صرفاً با آموزش یک‌طرفه و منفعلانه اصول، امکان‌پذیر نیست و آموزش چابکی به تیم‌های مختلف، نیازمند رویکردی تعاملی و فعالانه و درک سازمانی گسترده است.

از جمله روش‌هایی که امروزه در کانون توجه قرار گرفته و محبوب و رایج شده‌اند، می‌توان روش‌های یادگیری مبتنی بر «بازی‌های جدی کسب‌وکار» را نام برد. برخلاف روش‌های آموزش سنتی، رویکرد فعالانه و تعاملی در آموزش مبتنی بر بازی، موجب درک بهتر، عمیق‌تر و صحیح‌تر مفاهیم می‌گردد. در همین راستا، «بازی‌های جدی کسب‌وکار» مدتهاست که به موضوع مهمی در حوزه آموزش تبدیل گشته‌اند. این بازی‍ها از روش‌های انگیزشی به منظور برانگیختن هیجانات شرکت‌کننده و درک عمیق مفاهیم استفاده می‌کنند.

مجموعه اینفورتک به عنوان پیشرو در اجرای «بازی‌های اجایل» و «آموزش اصول اولیه چابکی »، آماده ارائه این خدمت به تمامی واحدهای صنعتی، اداری، آموزشی، کسب‌وکاری …. است.

هنگام تماس با فروشنده برای معامله ، از سایت آگهی صنعتی نام ببرید

 

مکان

تهران – خیابان آزادی – ضلع غربی دانشگاه شریف – بلوار جواد اکبری – ابتدای کوچه اتکا – پلاک ۷ – برج بنتک
یک نظر بنویسید